Nye klær fra Romwe (!!)

/ sponset

Hallo.

Har dere hatt en fin onsdag til nå eller? Det har hvertfall jeg. For noen dager siden fikk jeg også noe nytt fra romwe, jeg ble så stor fornøyd at jeg bare har gått rundt å glist. Det var nesten som julaften. (haha) Jeg kommer til å bruke de tingene jeg fikk veldig mye. Nå har jeg allerede testet ut alt og jeg kunne nesten ikke vært mer fornøyd. Denne pakken er jeg mest “imponert” over til nå, Romwe har mange fantastiske produkt og noen som ikke er fullt så bra. Men det har vel alle sider? Det er alltid noe som man ikke liker.

HER finner dere denne utrolig fine jakka! HER finner denne nydelige hvite buksen

Jakka: Jeg er så fornøyd med denne her at jeg nesten har bare lyst å skrike ut at jeg elsker den over alt på jord. Den har et fantastisk stoff som jeg bare har lyst å pakke meg inn. Jeg har faktisk ingen ting negativt å si om denne her. ANBEFALES på det høyeste.

Bukse: Når jeg først fikk denne her, så tenkte jeg bare “what?” den er jo utrolig stygg, men når jeg prøvde den på så var den jo helt himmelsk. Den satt helt fantastisk på og stoffet er ikke å klage på allikevel! Det eneste som plager meg er at den er litt gjennomsiktig på rumpa ellers er jeg veldig fornøyd. 

HER finner dere disse sminke kostene.

Sminkekostene: Ja, jeg har fått testet de ut og de funker bra. De spiser hvertfall ikke opp produktet. De hårer litt da og det er et litt minus, men de kan brukes. Jeg er fornøyd med de, og “hallo de er rosa folkens”! Se på den fargen, jeg elsker den!

Hva syns du om de jeg fikk fra de denne gangen? Kunne du tenkt et innlegg der jeg viser mine romwe favoritter?

Klem Therese.

5 kommentarer
    1. det sykt fine klær og sikkert god koster for det såg det ut som. Jeg kunne ønske jeg var litt bedre til å bruke sminke en det jeg er nå jeg bruker liksom bare maskara noen ganger når jeg husker på det;-(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg