TIPS – APPER

Heisann.

I dag har jeg tenkt å dele et tips med dere, denne gangen ble det et lite tips til anbefaling av apper til mobiler. Husk jeg har iPhone 6 (Apple) så er ikke sikkert disse appene er tilgjengelige på absolutt alle mobiler. Jeg har mange favoritt apper som jeg er hekta på. De har jeg lyst å dele med dere, dette er også et ganske etterspurt innlegg. Jeg håper dere liker innlegget og gjerne legg igjen en kommentar med dine favoritt apper. Det er veldig kjekt for meg å få noen anbefalinger også.

Instagram – De fleste av dere vet sikkert hva instagram er for noe, men det er hvertfall en bilde delings side. Jeg heter @Theresesorenes der, og der oppdaterer jeg mer om hverdagen min og når det er nye innlegg ute på bloggen. Jeg har også mer konkurranser der enn det jeg har på bloggen min. 

Spotify – Er du også en person som eeeeelsker musikk? Det er hvertfall jeg. Jeg klarer ikke å leve uten spotify, jeg hører 24/7 på spotify. Der kan du hvertfall høre på musikk og se hva vennene dine hører på osv. Dette er en veldig kjekk app, hehe.

We heart it – Det er en av mine favoritt apper, her finner jeg meste parten av inspirasjonen min. Dette er en helt fantastisk side som jeg ikke kan leve uten! Jeg finner alle bakgrunnene mine her, inspo bilder osv. Du finner alt på we heart it.

Shazam – Jeg har faktisk ikke hatt denne appen så lenge, men jeg liker den veldig godt! Dersom du hører en sang du ikke vet hva heter, så trykker du bare på “Touch to shazam” så finner appen sangen som spilles. Det er jo rett og slett genialt!

Instasize – Mange mange spør meg om hvordan jeg får hvit ramme rundt bilde/videoer, og da bruker jeg rett og slett instasize. Dette er en veldig enkel og grei app som de fleste får til tror jeg. Denne appen er fantastisk, jeg har alltid hvit ramme rundt bildene mine.

On the line – Dette er faktisk et spill, absolutt alle vennene mine er hektet på dette spillet. Jeg lastet dette ned i dag (hehe) og jeg er allerede hektet. Du skal holde deg innfor en linje (navnet sier nesten seg selv) også går du igjennom en bane. Dette anbefaler jeg til dere, jeg spiller sjeldent på mobilen men dette spillet var faktisk veldig kjekt.

Egg car – Haha, dette er også et spill. Jeg lastet dette også ned i dag.  Jeg har testet ut litt forskjellige spill i dag siden mange av dere har spurt meg om anbefalinger til spill. Dette spillet går ut på at du skal holde et egg bak på bilen din, så skal du gå gjennom en bane. Det er utrolig vanskelig å ikke miste egget! Du kan lett bli irritert over dette spillet.

Relook – Dette er en utrolig bra redigerings app! Jeg fant denne appen via Miriam Lie, sin “whats on my iphone video”. Dere ser videoen HER, hun forklarer appen litt bedre enn meg, se videoen dersom du er intressert. Denne appen anbefaler jeg, men den koster penger. Du kan gjøre så mye på denne appen. Denne bruker jeg på instagram bildene mine.

After light – Denne koster også penger, men denne er absolutt verdt det! Denne appen har utrolig fine filter, du kan justere lyset og mye mer! Sjekk den ut, denne bruker jeg også alltid på instagram bildene mine.


Håper du fikk noen tips ut av dette innlegget? Hva er dine favoritt apper?

Klem Therese.

8 kommentarer
    1. anbefaler deg til å laste ned candy crush, candy crush soda saga og jelly splash spillene, alle er kjempe kjekke og man blir hektet ihvertfall noen blir.
      hilsen Silje Therese Pedersen.

    2. Kan du værre så snill å lage en “Whats on my iphone video”?💞 Ein ny ein!📱Plissssss?!💗💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg