BLONDINE IGJEN?!

Heisann folkens.

jippi, det er endelig helg og det skal bli en fin helg sammen med venner nok en gang. I dag skal jeg på overnatting sammen med mine to bestevenner fra trinnet, som jeg gleder meg mye til. Gjett hva jeg har gjort i dag da! Jeg har farget håret kaldt blondt, altså jeg er blondine igjen og har ikke det ekkle oransje håret etter ombren. Det var skikkelig herligt og få en opp friskning i håret, og denne gangen ønsket jeg det kaldt blondt. Jeg ble utrolig fornøyd med resultatet. Det ble en god forandring, men godt med en forandring av og til, ikke sant?

I morgen er det bursdag selskap til en annen venninne på trinnet som kommer til å bli kjempe gøy, det ser jeg frem til i morgen. Jeg tror det blir en veldig fin helg, sammen med mange kjekke folk! Jeg startet helgen fint da, ny friskt hår og overnatting med to av mine aller bestevenner. Dere kan gjerne fortelle meg hva dere skal i helgen i kommentarfeltet, alltid så kjekt å lese gjennom kommentarene deres ♥

Hva syns du om resultatet på håret?

Klem Therese.

14 kommentarer

Siste innlegg