SVAR – SPØRSMÅLSRUNDE DEL 2

Heisann.

I dag er det lørdag! Betyr jo video sånn som tirsdag. Dette blir den siste spørsmålsrunde videoen, da blir det ikke noe spørsmåls runde neste uke. Da blir det tilbake til sminkevideoer, tags osv. Det tror jeg blir bra, kanskje du har et forslag til hvilken video jeg kan lage til dere? Da er det bare til å kommenetere i kommentarfeltet. Dere får også se den nye fargen min på håret mye bedre i denne videoen. Jeg håper dere liker videoen, og gjerne dra å abonner på kanalen min HER!

Fikk du svar på noe av det du lurte på i en av videoene?
Klem Therese.
3 kommentarer
    1. Hei Therese! 🙂
      Jeg hadde blitt utrolig glad viss du hadde tatt en tur innom bloggen min og kanskje lagt ogjen en kommentar, det hadde vært koslig 🙂
      Superfin blogg, samme som du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg