FINALLY IT´S FRIDAY

/ sponset klær

Heisann dere.

I dag er det helg! Woho, så utrolig kjekt med helg nok en gang. Det er alltid kjekt med helg etter en lang skole uke! Da kan du koble helt vekk fra skolen og det er så deilig! I går kveld fikk jeg noen super fine plagg fra Shein. Helt siden i går kveld har jeg glist, haha! Jeg ble utrolig fornøyd med de plaggene jeg fikk fra de denne gangen.

De var utrolig fine alle sammen og denne gangen hadde alle utrolig bra kvalitet! Jeg ble faktisk veldig overrasket over denne pakken. Men jeg ble samtidig veldig fornøyd også. Alle disse plaggene kommer jeg til å få bruk for masse videre i høst. Dere skjønner godt at jeg er fornøyd, når dere leser videre i innlegget.

Viss du handler hos Shein, så får du fine klær for billige penger! Det er også 100% trygt å bestille hos de, så Shein er absolutt en side dere bør sjekke ut! Kanskje du finner noen fine klær til høsten?

Topp – Wow? ikke sant. Denne var så utrolig fin og den falt i smak hos meg med en gang. Jeg har gledet meg sånn til å få bruke denne toppen her! Den satt super fint på og den var samtidig veldig behagelig å ha på seg. Denne kan jeg anbefale til de fleste va dere! HER, finner dere den.

Skjorte – Skjorter er egentlig ikke min ting, men denne var utrolig tøff og fin på samtidig! Jeg likte denne utrolig godt og har ingenting negativt å si om denne. Det er en av de få skjortene jeg faktisk har blitt fornøyd med! Gjerne fortell meg hva du syns om denne. Jeg syns hvertfall den var veldig tøff på! HER, finner dere den.

Cardigan – Denne var så fin på! Denne likte jeg også super godt! (haha). Jeg er positivt overrasket over denne faktisk! Den er lett og fin på, og kan brukes til både hverdag og andre anledninger. Jeg digger også mønsteret på selve ermene. Jeg er veldig glad i sånt lignende mønster på klær, syns det er så tøft! HER, finner dere den.

Hva syns du om plaggene jeg fikk denne gangen?

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Hvordan er klærne fra Shein? Har tenkt å bestille fra der, men lurte på om de er store i størrelsen og om kvaliteten på de er bra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg