PLAKATER FRA DESENIO

sponset

Heisann folkens!

I helgen mottok jeg noen super fine plakater fra siden Desenio! De gjorde liksom den siste finishen på rommet mitt, de passet utrolig godt inn på rommet mitt også. Jeg valgte noen svart/hvit plakater, siden de passet best sammen med tapeten som jeg har på rommet mitt. Jeg har lenge vært på jakt etter noen plakter eller bilder som jeg kan pynte rommet mitt med, så nå fant jeg noe endelig! Jeg kan anbefale dere å sjekke ut siden til Desenio, viss du er på jakt etter noen bilder/plakater til å pynte rommet ditt med. 

Denne siden er veldig ny i Norge, og de har mange forskjellige plakater/bilde i utrolig mange størrelser! Derfor kan du bestille noen plakater/bilder som passer perfekt til ditt rom! Disse plakaten er også ikke så dyre, de aller fleste har en veldig rimelig pris. De har utrolig bra kvalitet på bildene/plakatene også! Jeg syns de var utrolig fine. Her finner dere plakatene til Desenio.

Her finner dere Grafiske plakater // disse to bildene/plakatene her er fra nettsiden deres, fine bilder/plakater ikke sant? Den under her, har jeg faktisk på veggen min akkurat nå! Jeg elsker det bilde siden den er så fin, og “qouten” som står på den er utrolig kul. 

Disse bildene kan hjelpe deg med å sette siste finish på rommet ditt, det jeg syns også selv er at disse bildene gjør rommet ditt litt mer sånn “inspo”. Jeg tenker faktisk på we heart it når jeg ser sånne bilder som dette.

 

De tre bildene her har jeg valgt å henge opp under en hylle, siden denne veggen var absolutt helt tom før og den var veldig kjedelig så valgte jeg å henge disse tre der. Nå ser alt så mye bedre ut! Jeg likte disse tre bildene også veldig godt. Gjerne fortell hva du syns om de under her.

Ikke sant denne kysse munnen var tøff?! Jeg valgte å henge denne opp over den hyllen jeg har med sminkebordet, det så skikkelig tøft ut! Jeg syns denne fikk rommet mitt til å se så mye bedre ut. Denne var min favoritt av disse bildene/plakatene.

Så var det over til det aller siste bilde, denne her får jo kanskje humøret ditt litt opp også? Siden det står “shine like a diamond”. Jeg valgte å henge denne over senga, siden da er den nesten det første jeg ser om morgenen. Her finner dere Diamant plakat.

Liker du å dekorere rommet ditt med bilder og andre forskjellige ting?

Klem Therese.

7 kommentarer

Siste innlegg