KONKURRANSE – THAT MOMENT

Hola!

Ny uke nye muligheter ikke sant? Jeg har valgt å starte denne uken med en konkurranse for dere! Denne gangen kan dere vinne en parfyme fra one direction. Denne har jeg ikke selv, men jeg har luktet på den mange ganger i butikken og syns den lukter utrooolig godt! Den har også ganske pent design, skikkelig jentete rett og slett. Denne parfymen heter “That Moment”. Se under bildene om hvordan du kan bli med i konkurransen! Håper akkurat du melder deg på. 

Denne gangen blir det en konkurranse på bloggen, slik at alle kan kunne delta! 

FOR Å DELTA PÅ KONKURRANSEN:

Svare på tre enkle spørsmål, som du finner svar på bloggen:

1. Hvilke dager poster jeg videoer på?

2. Hvor var jeg i sommer på ferie med familien? Altså sommeren 2015.

3. Hva heter hunden min, og hvilken rase er det?

Svar i kommentarfelter under her, og husk å ta med kontakt informasjon!! (MAIL ELLER INSTAGRAM).

Klem Therese.

67 kommentarer
    1. I sommeren var du i London tror jeg
      Hunden din heter Mico og det er en; Pomeranian
      Og jeg tror du poster videoer på tirsdager, onsdager og søndager 💞
      Jeg heter Marie1067 på Instagram

    2. 1. Tirsdag & Lørdag
      2. England
      3. hunden din heter Mico, og rasen er en pomeranian
      IG – Camillahundal99

    3. 1. Du poster videoer onsdag og lørdag💗
      2. Du var i london på ferie sommeren 2015💗
      3. Hunden din heter Mico og er en kjempe søt pomeranian💗
      INSTAGRAM: @elliivip

    4. 1:Onsdager og Lørdager
      2: London
      3: hunden heter Mico og er en pomeranian
      Du går på ungdomsskolen ned forbi barneskolen jeg går på

    5. 1. onsdag og lørdag ❤
      2. London ❤
      3. Mico og er en Pomerania ❤
      instagram : anne_emilie02 😊❤

    6. 1. Du poster videoer tirsdag og lørdag.
      2.Du var på ferie i England.
      3. Hunden din heter Mico, og det er en pomeranian.

    7. Tirsdag&lørdag
      Du var i England/London
      Hunden din heter Mico å er pomeranian😛✌🏼️💗 Instagram: Madelen_saetre☺️✌🏼️

    8. 1. Du var i England
      2.Du poster video på tirsdag og lørdag.
      3. Hunden din heter Mico og er en pomeranian/pomeran.

    9. Mico er pomeranian du var rundt i England på ferie og du filmer tirsdag og lørdag. Foresten synest eg du er dritkul!!! Elsker deg og vill bli som deg

    10. 1. Du legger videoer ut lørdag og tirsdag👌🏻💕
      2. Du var i England/London i sommer 😊
      3. Hunden din heter Mico og er en Pomeranian.😘(super søt 😍)

    11. Mico pomeranian. Du var på tur rundt i England. Og du legger ut videoer tirsdag og lørdag👍 elsker bloggen er din største fan. Eg heller på og forandre meg og bli som deg. Du er idolet mitt Therese og det vill du alltid vere

    12. Du poster videoer: Lørdag&Onsdag
      Du var i London/England
      Hunden din heter: Mico/Pomerainian
      Insta: kaja.nygaard❤️
      Håper jeg vinner❤️

    13. Du legger videoer ut på lørdag og tirsdag❤️❤️
      I Sommerferien var du i England❤️❤️
      Hunden din heter Mico og er en pomeranian❤️❤️
      @lene_nygaard på insta❤️

    14. 1) du legger ut videoer tirsdag og lørdager😊
      2) du var i England/ London😊
      3) hunden din heter Mico og er en Pomeranian😊 den er kjempe søt💗

    15. 1.onsdager og lørdager
      2. I dommer var du på ferie i London sammen med familien din
      3. Hunden din heter Mico (nesten likt navn som valpen min) og den er pomeranion

    16. Haha, ble litt sann usikker, men om jeg husker rett så er disse svarene riktige <3
      - Du pleier å legge ut videoene dine på lørdag og tirsdag ( Tirsdag imorgen, jippi! )
      - Hunden din heter Mico, og er en sann fluffyy rase, haha. Rasen er pomeranian ^^
      - Husker jeg rett dro du til London, i sommer?
      Min instagram er @ginahoie, takk for meg C;

    17. Haha, ble litt sann usikker, men om jeg husker rett så er disse svarene riktige <3
      - Du pleier å legge ut videoene dine på lørdag og tirsdag ( Tirsdag imorgen, jippi! )
      - Hunden din heter Mico, og er en sann fluffyy rase, haha. Rasen er pomeranian ^^
      - Husker jeg rett dro du til London, i sommer?
      Min instagram er @ginahoie, takk for meg C;

    18. 1. Du legger ut videoer på tirsdag og lørdag (bra videoer btw)💗
      2. I sommer var du på ferie med familien din i London (England)💋💋
      3. Din hund heter Mico og er en Pomeranian😚😚 den er veldig søt, har nesten en lik hund😚
      Instagram: heddaasb
      E-post: [email protected]
      💋💋

    19. 1. Onsdag og lørdag 2. du var i london/england 3. hunden din heter Mico og er ein pomeranian. IG: rememberpawhtoo

    20. 1. Lørdag og onsdager.
      2. Du var i England/London.
      3. Hunden din er en pomeranian og heter Mico.
      IG: @janninh

    21. 1. Tirsdager og lørdager
      2. London
      3. Hunden din heter Mico og er en Pomerans
      IG: maria123maria1
      Håper på å vinne aldri vunnet noe givewayer eller noe💘🎀💎

    22. 1. Tirsdager og lørdager💛
      2. London/England💜
      3. Hunden din heter Mico og er en Pomerans 💙
      IG: maria123maria1💚
      Håper på å vinne har aldri vunnet på givewayer eller noe❤️

    23. 1. Du poster videoer tirsdag og lørdag.
      2. Du dro til London i England.
      3. Hunden din heter Mico og er en Pomeranian ❤

    24. Tirsdager og lørdager❤️
      Du var i London/England❤️
      Hunden din heter Mico og er en pomeranian❤️❤️
      Insta: @vicikberg

    25. 1. Lørdag og tirsdag
      2. London/ England
      3. Hunden din hetter mico og er ein pomeranian
      IG: rikkebieber1

    26. 1. Du poster videoer på tirsdager og lørdager.
      2. Du var i England i sommerferien.
      3. Hunden din heter Mico og er en pomeranian!
      Instagram; christina_knutsen

    27. 1. Tirsdag og lørdag🎥
      2. London✈️
      3. Hunden din heter Mico og er en pomeranian🐶
      Instagram: @victoria.syversen

    28. 1. Du legger ut videoer på Tirsdag & Lørdag🎥
      2. Du dro til England, der du var f.eks i Hastings og Brixham. + London da😅
      3. Hunden din heter Mico og er verdens fineste Pomerarian🐶

    29. 1. Du legger ut videoer på Tirsdager & Lørdager🎥
      2. Du var i England, der du var f.eks i Brixham og Hastings.+ London da😅
      3. Hunden din heter Mico og er verdens fineste Pomerarian🐶
      Instagram; Emilialundeby

    30. Du poster videoer på tirsdager og lørdager.
      I sommeren 2015 var du på tur til England (med meg😇)
      Navnet til hunden din er Mico, og han er pomeranian
      IG: idatyssse

    31. 1.Onsdag og Lørdag 😊
      2.Du var på ferie i LondonEngland
      3.Den heite Mico og er pomeranian👌🏽
      På instagram heiter eg @nathalie.lh

    32. 1. Du poster videoer på Tirsdag og Lørdag 💛
      2. Du var i England // London 🙈
      3. Den heter Mico, rase: Pomeranien 🐶
      Elsker bloggen din & videoene dine! Stå på, ha en fin dag videre ☺️

    33. Onsdag og lørdag poster du videoer
      Du var i London/England i sommer
      Hunden din hetter mico og rasen er pomeranion
      Insta kik:vildeb05

    34. 1. Du poster videoer på tirsdag og lørdag.
      2. Du var i London i sommer.
      3. Hunden din er en pomeranian og heter Mico
      IG: Milana.g03 😉💗

    35. Svar 1: Tirsdag og Lørdag
      Svar 2: England
      Svar 3: Mico, Pomeranian
      Håper jeg vinner💗 Elsker bloggen din!

    36. Poster en ny en, siden glemte og skrive kontaktinformasjon… 😶
      1. Du poster videoer Tirsdager og lørdager
      2. Du dro til London,England i sommer
      3. Hunden din heter Mico og er en pomeranian
      @benedictegronning 😉

    37. 1. Hvilke dager poster jeg videoer på? Søndager og tirsdager.
      2. Hvor var jeg i sommer på ferie med familien? Altså sommeren 2015.
      I England, først London også leide dere bil og kjørte sørover :p
      3. Hva heter hunden min, og hvilken rase er det?
      Mico, pomeranien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg