NEW NAILS

Heisann igjen folkens! 

IKKE SPONSET, ÆRLIGE MENINGER.

Gjett hva jeg gjorde i helgen da! Jeg fikset neglene for aller første gang, og jeg ble utrolig fornøyd! Jeg fikset de hos MSgelhouse, og de er “nye” her i Haugesund. Det er faktisk søskenbarnet mitt som driver det sammen med søsteren sin. Siden det var første gangen min så valgte jeg med extensions, det går også an og bare ha vanlige gel nails. Jeg valgte fargen rosa siden det er favoritt fargen min, som kanskje mange av dere vet.  Ønsker du også å bestille time hos MSgelhouse? Trykk HER for å komme til instagramen deres. 

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg