AUTUMN MUST HAVES

reklame

HER brun skinnjakke / HER rødvin genser / HER svart genser / HER strikkegenser / HER grå genser / HER brun genser  / HER svart skinnjakke  / HER bukse

Så du noe du også synes var fint? Alt dette er hvert fall fra Shein, og for de som lurte ja Shein har byttet navn for en god stund siden. Det er mange som spør meg om hvorfor jeg sier Shein, og ikke Sheinside. Men det er rett og slett fordi de har byttet navn. Men det er ikke så stor forskjell. 

Som kanskje dere ser så har jeg funnet ganske mange fine plagg fra Shein. Jeg har forelsket meg i disse plaggene her nå for tiden, og jeg ønsker meg alle disse åtte. Kanskje du også fant noen nye favoritter fra Shein? Gjerne kommentar dine favoritt plagg, og gjerne legg med en link. Husk det er helt trygt å bestille fra Shein.

Er dette noen innlegg dere ønsker mer av?

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg