MIN FAVORITT YOUTUBER?

Jeg driver jo med Youtube som kanskje en del av dere vet, og jeg poster videoer der hver tirsdag og lørdag med mindre noe skjer. Det kom ikke noe video i går, og det beklager jeg for men den videoen som jeg laget for tirsdag ble ikke noe bra! Men dere skal få tirsdags video på enten torsdag eller fredag. Jeg vet mange hadde gledet seg til en ny video i morgen, derfor flytter jeg bare den til torsdag eller fredag for denne uken. Men det går nok bra.

Mange av dere spør meg også hvem er mine favoritt youtuber/youtubere? Det er egentlig et ganske godt spørsmål siden jeg har en del youtubere som jeg ser opp til, og som jeg henter inspirasjon fra! Men viss jeg skal nevne en Youtuber som faktisk er norsk så må det blir Tina Mondelia! Dere finner kanalen hennes HER, og den kan jeg anbefale på det sterkeste å abonnere på! Hun lager veldig gode videoer, og veldig variert. Tina legger ut hver uke, og hun har alt fra challenges/intervjuer med kjendiser, Tags, challenger, vlogs, sminke videoer +mye mer!

Høres ikke det bra? Jeg har lenge vært glad i å se på videoene hennes, og jeg kan jo innrømme at jeg elsker Youtube nesten like mye så jeg elsker blogg! Men Tina er hvert fall en av mine aller største favoritter når det kommer til Youtube. Jeg husker fortsatt i sommer når jeg stalket Youtube kanalen hennes, og nå tror jeg at jeg nesten har sett alle videoene hennes hehe. Men alle sammen dra å abonner på Tina HER

HER HER HER HER, for å abonnere på Tina Mondelia!

Her er bilde jeg tok sammen med Tina på VG lista i sommer, hun var en skikkelig hyggelig jente! Jeg husker det faktisk veldig godt. 

blogges.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg