HELG !!

Da var det endelig fredag igjen!!! Det var vært en lang uke med mange prøver, og lekser. Det skal bli godt å kunne koble helt vekk fra skolen i noen dager før det er skole igjen på Mandag. I dag har jeg planer sammen med min venninne Ida, og vi har tenkt å dra på Dolly dimples i byen om ikke så om alt for lenge til. Det skal bli godt å tilbringe tid med min aller bestevenninne, det er ikke alltid vi gjør noe litt mer spesielt enn å bare være hos en av oss å se på film. Jeg gleder meg mye! Håper bare ikke regnet hagler ned.

I morgen blir det bowling med kjæresten og venner. Jeg gleder meg masse, og kanskje jeg skal vlogge? hmm.. hva vil dere? På søndag blir det nok en sånn slapp av dag, og pakke skolesekken før skolen på mandag nok igjen! Det som er herlig med neste uke er at vi nesten ikke har lekser, og ingen prøver som jeg vet om enda. De siste ukene har det vært 1-3 prøver i uka, og det er litt stress i min verden hvert fall. 

Nye header også, den laget jeg faktisk selv. Prøvde å gjøre den som enkel som mulig siden jeg har et enkelt design.

HA EN NYYYDELIG HELG ALLE SAMMEN!

blogges.

10 kommentarer

Siste innlegg