HATERS GONNA HATE, ALWAYS.

I dag etter skolen gikk jeg rundt å snakket litt med Ida, og da gikk det faktisk litt forskjellige ting rundt i hodet mitt. Nå har jeg så mye i hodet at jeg bare ønsker å få alt ut, det er sikkert noen som kommer til å skrive hat etter innlegget men jeg gir blanke f. Siden dette er mine tanker og jeg ønsker ikke å lage noe diskusjon av det. Men jeg er så lei av at folks skal gå rundt å HATE uskyldige mennesker, JA jeg sa hate.

okei, jeg har et enkelt spørsmål til alle haters. Hva prøver dere å oppnå? Få personen til å føle seg stygg, og ikke vert noe? Det gir så lite mening å si hat, og skrive hat ikke minst!! I går var jo verdens største popstjerne i Norge, ja nemlig Justin Bieber. Jeg så alt live fra VGTV, og jeg ble sykt sjokka! Når det tragiske skjedde. Grunnen til jeg tar opp spesielt Justin nå er at det var det jeg og Ida gikk å snakket om mest og det var grunnen til vi kom fram til det tema.

De fleste har sikkert fått med seg hva som skjedde. Men jeg har tenkt å si hvordan jeg tok det fra mitt syn. Justin var ferdig med sen kveld og klar for konsert, det var 1000 skrikende fans i salen og var klar for selveste Justin Bieber idolet deres og ikke minst mitt. Han begynte med å spille “Boyfriend” som han klarte med storm og det hørtes veldig bra ut fra både snapchat og VGTV. Men så ble det sølt vann, og det rett og slett klikket for Justin. Han sa flere ganger “stopp, jeg skal tørke opp” til fansen minst fem ganger, men hører fansen etter?, nei det gjorde vi/de ikke. Da klikket det fra Justin og han sa stopp til konserten, og forsvant fra scenen.

Når han hadde dratt av scenen var instagram posten oppe med en gang med et “unnskyld” til oss fansen og TV2. Det er så mange som både legger så mye hates på Justin og fansen. Hvorfor skal haters hate alltid? Justin kom til Norge med bronkit, og hostet og snufset. Han var syk, og hadde fått lite søvn. okei? Det jeg ikke skjønner er: JUSTIN MÅ RESPEKTERE OSS FANSEN FOR AT VI/DE VILLE HA HÅNDKLE, OG VI MÅ RESPEKTERE HAN NOK TIL Å TA STOPP FOR ET STOPP, HAN ER TROSS ALT IDOLET VÅRT. Justin kunne ha falt på grunn av dansingen og verste fall knekt noe viss det ikke hadde blitt tørket. Det var uprofesjonelt av Justin og bare dra, men vi må respektere han for at han var/er sliten etter en laaang turne og har bronkit for øyeblikket. 

Det var beliebere som var knust etter konserten, og det er forståelig etter hva som skjedde. Det var liksom idolet deres. Det er så mange som legger skylden på første rad, men hva har de gjort? De prøvde å ta håndkle som Justin Bieber har tatt på!! De er ca 14+ og vet ikke bedre. Justin har også sagt til oss fansen at han jobber med å forbedre hvordan han skal reagere på ting osv. Justin er tross alt 21 år og er fortsatt en gutt, han er ikke noen voksen enda. 

Justin har også lenge vært hatet av spesielt gutter, og jenter som misliker han og musikken. Men flere ganger når jeg har spurt haters hvorfor de hater han. Da svarer de “Fordi han er dum, stikker fra fansen, fulle kjørt, brukt narkotika og har en teit sang som baby baby” For det første så var Justin cirka 14 år når han kom ut med baby. Det med fylle kjøring og narkotika, var en feil. Men det var et lovbrudd, gjort er gjort. Det er så unødvendig av folk å hate syns jeg! De har så dårlige argumenter for det.

Det er akkurat som jeg som ikke liker fotball i det hele tatt lengre, og gikk å skulle gått å hate Ronaldo eller en annen fotball spiller. Det er akkurat det samme. Det er faktisk snakk om idolet til en annen person, og ikke minst et MENNESKE. Justin er et menneske men kjendis, Ronaldo er en kjendis osv. De har følelser som alle oss andre “vanlige” mennesker. Jeg blir så sinna når folk kommer med verdens dårligste argument “Han er dårlig til å synge”. HVORFOR I HULESTE ER HAN KJENT DA?!??!?!?! Han er kjent på grunn av at musikken hans rocker. Det er det samme med Ronaldo når folk sier “Han suger til å spille fotball” HVORFOR ER HAN VERDENS KJENT FOR DET DA? Jo nettopp, for han er suuuper flink i det.  Dere skjønner vel poenget mitt??

Jeg blir så sinna når folk går rundt å hater uskyldige MENNESKER, alle er tross alt mennesker og ikke noen pappfigurer. Når du går å hater andre er det faktisk det som kaller MOBBING på høyt nivå, og det er noe av det verste som finnes. Jeg har også sitt flere voksne mennesker som sier “Han bare stakk fra scenen og fansen, og kom ikke tilbake”. De går bare rundt å sier “Han bare stakk” bare for å få han i et dårlig lys som de ønsker. Det er så utrolig dårlig gjort! 

Jeg har selv for hate et par ganger, ikke mange og det er overhode ikke noe kjekt. Det er flere kjente stjerner og kjendiser som får drapstrusler over nett og det er jo helt ekstremt. Nå er jo serien “Haterne” på TV2 og den er super bra. Jeg digger den serien nå, og det er blant annet bloggeren Sophie Elise med. Der skal de stå ansikt mot ansikt og snakke med de som har skrevet hate til de. Dere finnes serien HER.

Ja, nå har jeg fått en del av mine tanker. For og si det klart er jeg ikke noe super glad og stolt for at Justin stakk, men bare tok opp han siden han har vært en del om han nå i det siste. Jeg er selvfølgelig skuffet over at han stakk sånn, men skjedd er skjedd tenker jeg. Justin hadde hatt en tøff og laaang uke. Men han hadde ingen grunn til å “skjelle” ut fansen på noe vis. Det er sikkert en del av dere som ikke er enige i noe av det jeg skriver her, men dette måtte ut. Til alle dere haters der ute et sted slutt å hat på uskyldige mennesker, de fortjener det faktisk ikke. Uansett om personen er Justin Bieber eller en vanlig jente eller gutt på skolen så skal man IKKE gi hate til de for det.

HÅPER ALLE SAMMEN FÅR EN SUPER DUPER FIN HELG, OG EN GOD HALLOWEEN!

Blogges.

4 kommentarer
    1. Jeg hater ikke Justin Bieber og jeg kommer aldri til å gjøre det, jeg syns det bare var veldig dumt gjort av de jentene som ødla for alle de andre som hadde gledet seg kjempe masse til konserten så kommer de å ødla og de var ikke fan av de heller de liker 1D og ikke JB

    2. Helt 110% enig, du fikk meg til å tenke på det på en helt annen måte. Jeg så det ikke på tv men når jeg hørte det på skolen tenkte jeg at det måtte jo ligge en forklaring bak!

    3. kjempe bra innlegg. det hva kjempe bra forklart og skrevet av deg <3
      synes du har ein kjempe fin blogg og at du er kjempe flink til å ta deg tid nesten kvar dag for at vi skal få lese alle desse fine innleggene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg