UKENS SPØRSMÅL #4

Hva fikk deg til å blogge?

Hehe godt spørsmål, og det er ganske lenge siden jeg begynte å blogge. Men jeg tror det var fordi jeg syns det virket kjekt å starte med blogg, og så bare startet jeg og her er jeg i dag. Det var veldig kjekt syns jeg, og da bare falt det godt i smak hos meg. Der har jeg vært siden den dagen i dag.

Hva syns foreldrene dine om at du sminker deg og blogger?

Helt ærlig, har jeg aldri spurt de om det sånn direkte. Men viss de hadde hatt noe i mot det hadde de sikkert sagt i fra om det, så tror ikke de har noe i mot det. Jeg tror nok at de er “stolt” på en eller annet måte at jeg har kommet så langt med bloggen i dag på egen hånd.

Hvordan får du så mange følgere på instagram?

Hehe. Jeg har ikke gjort noe spesielt egentlig. Men noen tips til deg så ønsker flere følgere er å spør andre brukere med nesten like mange følgere om dere skal gjøre noe som heter sfs (shoutout for shoutout) eller du kan ha shoutout konkurranser. Det hjelper også å sette i gang andre konkurranser, for er det noe leserne liker så er det konkurranser.

Her er noen bilder fra instagramen min.

Hva skal du til Jul (desember) og i sommeren 2016?

Jeg tror aldri jeg har gledet meg så mye til en desember måned noen gang! Jeg skal nemlig på The Main Level (de jeg er fan av) release konsert, det finnes billetter HER. Jeg gleder meg så utrolig mye. Jeg skal også kanskje være 3-4 dager i Bergen og overnatte hos Frida som er en venninne av meg som bur der. Jeg skal dra på konsert med Andrine og Frida. Jeg skal jo også feire jul i desember som jeg gleder meg til. Sommeren 2016 har vi fortsatt ikke lagd planer for enda tror jeg.

Har du søsken, og har de instagram?

Ja, jeg har fire søsken. Instagram: @Karolinesorenes, @Csorenes, @caroline_2004 og broren min har ikke.

Jule ønsker?

Jeg kan nevne noen ting, men jeg kan godt lage et jule ønsker innlegg når det nærmer seg jul. Jeg ønsker meg Mac, sminke, nytt kamera, klær, uggs, micheal kors veske, vinterjakke og bilder til rommet (valg av bilder selv). Det er ikke alt men noe av det. 

Har du neglelakkene til Celine karine og Agnes lovise?

Nei, det har jeg dessverre ikke. Jeg skulle gjerne ønske det siden jeg hører så utrolig mye bra om de! Jeg ser også veldig mye opp til de både gjennom blogg og youtube.

Favoritt bronzer?

Det er utrolig lett for meg for øyeblikket! Det er hoola bronzeren, den er helt fantastisk!

Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker the real mascaraen. Den er utrolig bra, og jeg elsker den. Den er min all time mascara nå.

Hva koster en MAC leppestift?

En MAC leppestift koster 175kr.

Favoritt nettside å kjøpe klær for?

Hm.. De siste ukene har jeg sitt veldig mye på junkyyard og romwe.

Hva ønsker du å få svar på til neste gang? Bare å stille i kommentarfeltet under her.

10 kommentarer
    1. Fine svar og har en konkurrase nå der du kan vinne et innlegg der jeg skriver litt om bloggen din hvis du blir med i konkurrasen og ha en super fin kveld videre og liker utrolig godt bloggen din + du er super pen 🙂

    2. her er mine spørsmål:
      1. hvorfor vil du ha et nytt kamera når ditt er ganske nytt?
      2. hvor mange følgerer har du på Instagram?
      3. har du søskenbarn og hva er dems Instagram konto?
      4. kjenner du noen som heter Therese og hva synes du om at de heter det samme som deg?
      hilsen Silje Therese Pedersen

    3. 5. hvilke apper anbefaler du å bruke og hvilke har du og hvorfor?
      hilsen Silje Therese Pedersen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg