UKENS SPØRSMÅL #5

Hvorfor vil du ha et nytt kamera, ditt er jo ganske bra?

Jeg ønsker meg et nytt fordi jeg ønsker kamera med flipp skjerm, og bedre kvalitet. 

Hvor mange følgere har du på instagram nå?

Jeg har 14,5K akkurat nå. 

Språkreise, kunne det vært noe for deg?

JAAAA! Jeg er så utrolig lyst å reise på språkreise en gang.

Har du hatt de kveldene der du bare sitter på mobilen til sent på natta? 

Hehe, ja det har jeg! Det har vel alle hatt? tenker jeg.

Hvordan får du til alt det med headeren din?

Den headeren jeg har nå har jeg laget selv, men Ane Karine Estil pleier å lage for meg. Denne gangen ønsket jeg bare å prøve ut selv. 

Kan du ha der du viser dine sminkekoster eller en sminke kolleksjon?

Jeg tenker å ha en sminke kolleksjon etter jul, så er bare å glede seg til da!

Hva er ditt favoritt fag på skolen??

Jeg har egentlig ikke noe favoritt fag på skolen.

Beste og verste med å ha en blogg?

hm.. Det verste er nok at noen alltid må legge hate, og det beste er vel å få all den gode responsen fra dere og at dere støtter meg alltid!

Har du fått fan brev før? Har du en postboks?

Ja, jeg har fått fan brev før! Nei, jeg har dessverre ingen postboks. Jeg har utrolig lyst å skaffe meg en da.

Har du spørsmål til neste ukens spørsmål? Still masse i kommentarfeltet!

15 kommentarer

Siste innlegg