FRIDAY FRIDAY

Da var det Fredag, og jeg har hatt en fin lang helg til nå! Jeg hadde overnatting av Milena fra i går kveld til i dag. Når hun kom her, ble det en stor klem! Vi snakket også litt om hva som har skjedd siden sist, det er jo alltid noe å fortelle. Det er så herlig å være sammen med Milena, og ha den følelsen av å kunne fortelle hun alt! Det er alltid godt å snakke ut om ting, enn å bare holde det for seg selv! Jeg syns hvert fall det. Det ble en sen kveld kan jeg si! 

Jeg har blitt hektet på et spill på ipaden som jeg kan anbefale dere jenter og gutter, og det heter så mye som “Kardashian”. Det er så morsomt! I dag ser dere kanskje hva vi har gjort hehe. Ja, vi har nemlig tatt et par bilder. Det var ikke litt en gang, det ble noen hundre bilder! Her ser dere hvert fall de to bildene jeg ble mest fornøyd med.

Ha en super fin helg!

blogges.

12 kommentarer

Siste innlegg