UKENS SPØRSMÅL #6

Når har du bursdag?

Jeg har bursdag i april den 11. 

Favoritt farge?

Min favoritt farge er rosa, og det har det alltid vært. Jeg har alltid vært en “rosajente”.

Favoritt mat?

ehm.. Det er utrolig vanskelig å velge faktisk, men det må nok være kylling sandwich eller thai mat.

Hva liker du best av Nike eller Adidas?

Når det gjelder trenings tøy så er det nok Nike, men vanlige hverdags klær så er det Adidas.

Hvor mange snapper og dm får du i løpet av en dag?

Jeg teller aldri hvor mange dm eller snapper jeg får daglig så det er vanskelig å si, men det er den del. Jeg får ikke svart på alt, selv om jeg skulle ønske!

Er du populær på skolen, da mener jeg med å være blogger?

Vennene mine ser på bare på meg som Therese, ikke “bloggeren Therese”. Så på skolen, og når jeg er hjemme osv. Så er jeg helt normal, ikke noe mer populær en andre osv. Det er mange som tror når du er “kjent” så blir du automatisk populær, og nei det gjør du ikke! For eksempel jeg er jo fortsatt Therese, jeg er ikke forandret.

Har du noen gang blitt spurt om å skrive autografen din på en lapp til en som er fan av bloggen din, når du har møtt hun ute i byen? 

Ja, det har skjedd et par ganger! Det er så utrolig kjekt å møte dere alle! 

Har det kommet noen bort til deg før og spurt om bilde?

Ja det har også skjedd! Det er også utrolig kjekt når dere kommer bort å snakker med meg og kanskje spør om bilde osv.

 

Har du kjæreste? Kan du legge ut et blogg innlegg om ham med bilder? (Hvis du har da)

Ja! Jeg har kjæreste, viss dere går på instagram profilen min så ser du at det er et par bilder av oss der. 

Hehe, hva synes du om meg?

Jeg aner ikke hvem du er, så kan dessverre ikke si noe om deg. Men du er sikkert koselig!

Kjenner du noen som heter Therese slik som deg og hva synes du om at folk heter det samme som deg?

Ja, jeg kjenner flere som heter det samme som meg altså Therese, og det er jo morsomt å kjenne noen som heter akkurat det samme som deg!

 

 

Når legger du ut det nye innlegget av ukens spørsmål? Finner det ikke….

Jeg legger ut hver søndag, og de ligger under kategorien “ukens spørsmål”.

Hvem tar bildene av deg ute, eller bruker du stativ?:)

Det er enten en venninne av meg som tar de, eller noen i familien!

Hvordan ble du og bloggen så populær? STOR fan!

ehm.. vanskelig og si, siden bloggen min har egentlig bare vokst etter hvert. Men jeg tror det er fordi jeg legger ut hver eneste dag, og blogger om forskjellige ting og ikke det samme hele tiden. Men ønsker du å få bloggen din til å vokse så må du bare jobbe hardt. Jeg jobber fortsatt med min, og jeg føler den blir bedre og bedre.

Hei hei! Elsker bloggen din og yt kanalen din! Men.. Jeg har samme kamera som deg og jeg skjønner ikke hvordan du får til og filme..? Kan du hjelpe meg..?

åh! Så koselig å høre at du liker bloggen og youtube kanalen min! Jeg kan prøve å få forklart hvordan jeg filmer med mitt, og det du gjør først er å sette kamera på filmemodus, og så holder du inne bilde knappen helt til kamera tar “bilde” da er kamera fokusert! Også over skjermen på kamera så er det en rød knapp og det er filme knappen, trykker du på den så begynner kamera å filmer. Jeg håper du fikk noe hjelp ut i fra dette! Jeg er ikke den beste i å forklare ting.

Har du noen spørsmål til neste ukens spørsmål? Da er det bare til å stille i kommentarfeltet.

blogges.

13 kommentarer
    1. Er det iriterendes når du har lagt ut bildet på IG og så får du likes nesten hele tiden?
      Hvem er den mest “kjente” persjonen som følger deg på IG?

    2. Hei!
      Jeg lurer på om du laser/har lest bloggen til jennie Sofie?
      Og om du kan ha flere innkjøp fra romwe og shein og slikt, elsker de innleggene(:
      Hilsen stor fan<3

    3. Utrolig kjekt blogginnlegg Therese❤️❤️ Jeg har ett spørsmål til neste “ukens spørsmål”! Hvis du måtte farge håret svart eller helt grønt hvilken farge hadde du farget det?

    4. Hei Therese❤️Kjempe fin blogg med innlegg fra ei fin jenta👍 men eg har eit spørsmål til nesteuke. Eller kanskje to? Vist du kunne valt ein du kunne gifte deg med av Laurent/ TML eller Justin Bieber… Kem ville du valgt? Det andre spørsmålet er…… Om du måtte velge ein søster du skulle ta med på ei øde øy og leve med, kem av Caroline og Karoline ville du valgt? Klem din største fan❤️

    5. hei!❤️elsker deg høøyt og du er forbildet mitt❤️lurer på om du kan legge ut fler tips til hva du kan gi til julegaver eller noen enkle diy som du kan lage til familie☺️

    6. Kan du på ett hvis hjelpe oss med flere følger?😞💗 Hvet du sikkert ikke gjør dette, men kan dere som leser dette kan følge å være aktiv?💗 Jeg elsker bloggen, og Instagram og yt brukerene/kanalen ( Hvet ikke helt hva jeg skulle skrevet der..😝) hilsen @tipzesiden!💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg