UPDATE

Ny uke ny muligheter! Da er det på tide med nok en mandag, i dag har jeg vært skikkelig trøtt og sliten føler jeg. Det er nok sikkert for det har vært noen lange dager i helgen, med sene kvelder. Jeg har vært på skolen som vanlig, og denne uken har jeg faktisk to kapittel prøver så blir nok en del øving. Jeg skal også bruke denne dagen på å redigere videoer til Youtube! Den videoen som kommer i morgen er faktisk utrolig morsom! 

De bildene dere ser under er en liten update for dere som enten ikke har Instagram eller ikke følger meg, men gjerne følg meg under navnet “@Theresesorenes”. Der får dere både oppdateringer om nye innlegg, og litt mer om hverdagen min som dere ikke får se her! ♥

HA EN FIN UKE VIDERE ♥

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg