UKENS SPØRSMÅL #7

Hvor høy er du?

Jeg er ca 155,6 cm viss jeg husker rett! Ja, jeg er utrolig lav.

 Hei, hva slags shampoo og balsam bruker du Therese? Du er ett av mine forbilder 🙂

Jeg har ikke noe fast shampoo og balsam uten om at jeg bruker en lilla balsam fra Redken en gang i uken, for og holde min blondfarge! Siden jeg har farget håret. Men ellers pleier jeg og bruke litt forskjellige shampooer.

Elsker bloggen din, kan du poste videoer oftere? 🙂

Jeg legger ut to ganger i uken, og det er mer en nok i følge meg! Det er hardt arbeid bak det, viss jeg legger ut oftere enn det så går jeg jo tom for ideer etter hvert.

Er det irriterende når du har lagt ut bildet på IG og så får du likes nesten hele tiden?

Nei, det er ikke irriterende i det hele tatt.

Denne outfiten kommer mer av på Onsdag!

Hvem er den mest “kjente” personen som følger deg på IG?

Det har jeg faktisk ikke sjekket, men jeg tror det er Laurent fra TML.

Jeg lurer på om du laser/har lest bloggen til Jennie Sofie?

Jeg er innom inni mellom! Hun er utrolig flink, så jeg sjekker den av og til. Men jeg er ikke noe spesiell fast leser, jeg bare kikker innom blogger inni mellom.

Og om du kan ha flere innkjøp fra Romwe og Shein og slikt, elsker de innleggene.

Åh! Så kjekt å høre at du liker disse innleggene, og jeg legger ut sånn innlegg hver gang jeg får noe derfra! Så det er bare til å være tålmodig.

Hvem har laget designet ditt og headeren din, var det gratis eller har du betalt for det?

 Du kan nok kalle det en slags sponset ting, siden jeg får det gratis i mot en shoutout og et innlegg på min blogg. 

Hvis du måtte farge håret svart eller helt grønt hvilken farge hadde du farget det?

Mint grønt hadde jeg farget det da! hehe.

kan du ha video eller innlegg med kjæresten din?

Jeg skal nok få han med på det en gang, hehe. Jeg har ikke hatt anledningen til å ta noen bilder eller video med Sindre enda.

lurer på om du kan legge ut flere tips til hva du kan gi til julegaver eller noen enkle diy som du kan lage til familie?

Jeg kan kanskje få til det i starten av Desember. Viss det er noe dere andre ønsker også da!

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Det er bare til å stille i kommentarfeltet.

blogges

13 kommentarer

Siste innlegg