NEW NAILS FROM MSGELHOUSE

De rosa og gull er mine, og de blå under her er Emma sine gel nails. Jeg har extensions.

Dette er altså gjort hos MSgelhouse som dere finner på Karmøy/Haugesund. Det er mitt søskenbarn (Milena) og søsteren hennes som driver det. De er utrolig flinke i mine øyne, og jeg har vært stor fornøyd alle gangene jeg har gjort dette selv om jeg kun har gjort dette to ganger. Dere finner de HER på instagram, og på snapchat heter de også MSgelhouse. Dere finner mailen deres for å  bestille time hos de i bioen deres på instagram. 

Jeg har ball i dag, og derfor fikset jeg neglene litt sånn spesielle og de er rosa og gull på grunn av at kjolen min er rosa, og en del av sminken min går i gull. Dere kommer til å se hvordan jeg ser ut før jeg går på ballet så kommer det et innlegg. Men gjerne dra å følg MSgelhouse på sosiale medier.

blogges

 

6 kommentarer

Siste innlegg