JULEBALL 2015

Mange lurer på hvor kjolen min er fra, og den er fra Jenjenhouse.

Heihei! På fredag altså fjerde desember var mitt aller første skoleball, og jeg sier igjen sånn som jeg sa i går at jeg hadde det fantastisk! Jeg hadde en så bra kveld sammen med venner, og for dere som lurte ja jeg gikk på ballet med Sindre, han var daten min. Det var så mange kjekke folk der, og mange jenter med nydelige kjoler!

Det ble mye dansing, opptredener, så startet vi jo ballet med å spise men jeg spiste ikke. Espen Fernando som var med på Mgpjr opptrådte også på ballet, og han var utrolig flink. Det var en noen jenter på trinnet mitt også som sang, og de var så flinke at jeg fikk frysninger. Jeg tok også gruppebilde sammen med Frida og Madelen men bildene har ikke kommet enda, de kommer nok på bloggen her når vi har fått de. Men jeg hadde en super bra kveld, og koset meg masse masse! Det ble en uforglemmelig kveld.

Ha en FIN søndag videre!

blogges.

10 kommentarer

Siste innlegg