FASHION FOR YOUR PHONE

SAMARBEID

heisann!

Dere har sikkert hørt om ordet Caseapp før? Det er en fantastisk nettside som jeg digger, du kan lage ditt eget iphone deksler! Du kan designe ditt helt eget iphone deksel, og det er jo super kult! Jeg sliter alltid med å finne deksler siden er ikke så mange butikker som har fine iphone 6 deksler og derfor lager jeg mine egne her! Jeg har bestilt meg mitt eget hos Caseapp.no og jeg kan ikke vente med å få det i posten, og ta det på min lille. Det kommer nok til å komme et innlegg når jeg har fått dekselet, og jeg er skikkelig spent på deksel!

Jeg tipser virkelig dette til dere om å gi dette i julegave til noen du er glad i! Du kan gjøre dekselet ekstra spesielt på denne måten. Det er jo en super fin julegave! Jeg tror også den personen du hadde gitt det til hadde blitt utrolig glad!

Viss dere ønsker å bestille og lage deres helt eget iphone deksel så har jeg en rabattkode til dere: THERESESO20 og den gir dere 20% på Caseapp.no!

blogges

4 kommentarer
    1. Hei, om det er du som har laget de dekslene som vi ser på bildene øverst på innlegget?
      Du er så heldig som får betalt for å blogge og får lov til det av foreldrene din;-)<3
      Klem Lovise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg