FANCY FANCY

samarbeid


HER finner dere buksene / HER finner dere kjolen / HER finner dere genseren

Når jeg hadde kommet hjem fra Bergen så lå det en pakke og ventet på meg her hjemme, og det var en pakke fra Romwe! Jeg ble veldig fornøyd med genseren og kjolen jeg fikk, men jeg ble ikke så fornøyd med buksen. Jeg likte veldig godt genseren siden den var veldig behagelig og den fikk meg i litt sånn vinter humør siden mønsteret minnet meg litt om jul/vinter hehe! Jeg vet ikke helt hvorfor. 

Den kjolen som jeg fikk var også ganske pen, og kan bruke den til mange forskjellige ting. Det er nå ikke så ofte jeg bruker kjole på fritiden men den kan brukes til det og. Den var veldig enkel, og fin samtidig. Jeg fikk ikke buksen til å falle helt i smak så den kommer ikke til å bli brukt her hos meg. Den hadde bra kvalitet, men selve buksen var ikke helt min stil! Det kan jo være noen andre her liker den litt bedre enn jeg  gjorde.

blogges 

 

9 kommentarer

Siste innlegg