UKENS SPØRSMÅL #8

Sure tær VS gammel melk?

helst ingen av de, men viss jeg måtte valgt hadde det blitt sure tær for gammel melk er noe av det ekleste som finnes. Det er klumpete, og stinker helt forferdelig.

Hva synes Sindre er best med deg?

Jeg spurte han og da sa han: Smilet, latteren, øynene og personligheten.

 

Hvilken jule kalender har du?

Jeg har en kinder kalender, og en flax kalender.

Hvor gammel var du når du begynte å sminke deg?

Jeg startet med mascara i 6.klasse og resten har bare kommet etter hvert. 

Har du fått en trussel kommentar enten her på bloggen eller på facebook? (må ikke svare på det spørsmålet her)

Vet ikke helt hva du med trussel. Viss du mente en hate kommentar så ja det har jeg, for det er alltid noen så må slenge dritt på andre mennesker. Det er egentlig utrolig dumt, for de vet faktisk ikke hvor mye noen ord kan såre et menneske. Men viss jeg får det isåfall så sletter jeg bare kommentaren, og ikke bryr meg mer om den siden jeg har så pass mange andre som skriver så utrolig mye koselig så jeg kan sette pris på som gir meg motivasjon videre til å blogge.

Hva ser du i Sindre? 

Tenker du på hvorfor jeg falt for han? Det er egentlig veldig mange forskjellige grunner for at jeg falt for han, men det som fikk meg til å virkelig forelske meg i han er egentlig hele personligheten hans og at han er alltid smilende og hele smilet hans er fantastisk! Det smitter deg liksom. Han er en av de mest snilleste og omtenksomme guttene jeg kjenner. Hele denne gutten er fantastisk i seg selv. Jeg kan innrømme at jeg ikke har følt det jeg føler for Sindre for noen andre.

Hvor lenge har du og Sindre vært sammen?

hm.. Det er vel litt over tre måneder nå. 

Hvor lenge har du hatt regulering?

Jeg har vel hatt den på litt over et år nå, og det nærmer seg et og et halvt år.

Har du noe venner på Åkrehamn?

Jeg aner faktisk ikke hvor det er, så da antar jeg at jeg ikke har noen jeg kjenner som er derfra.

Ser du noen julekalendere på TV?

Nei det gjør jeg ikke de har jo fjernet jul på månetoppen og en jul på blåfjell. Det var mine to favoritt program, så det er veldig trist.

Jeg lurer på om du vet hvordan man overfører bildene fra kameraet til iPhonen?

Jeg sender på facebook til venner så lagrer jeg de bare på iphonen.

Var det flaut/kleint å si til foreldrene dine at du hadde fått deg kjæreste? Hvordan fortalte du det?

Jeg har aldri vært en klein person når det kommer til sånn så dette, og jeg sa bare at jeg fikk besøk av Sindre så sa pappa “kjæresten eller?” og jeg sa “ja”. Det er jo bare til å si “Mamma jeg har fått meg kjæreste jeg”. Det er ikke det verste.

Hvor høy er du?

hihi.. Jeg er lav så jeg er sånn 155,6-7.

Venstre- eller høyrehendt? (kan hende du har svart på dette før)

Jeg er høyre hendt, og viss jeg skrives med venstre skriver jeg som en ku.

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE UKENS SPØRSMÅL?

Blogges

17 kommentarer
    1. Hei, Jeg går i 6 klasse, og bruker mascara, og brunkrem, og noen ganger eyeliner. er det normalt? eller helt unormalt? og pleide du det?

    2. Har du noen tips til hvordan du få en gutt til å like deg?
      Har du opplevd en gang at du har gidd en god julegave til en venninne, også har du bare fått en dårlig fra hun?
      Hva er den beste juletradisjonen du vet om?

    3. Hvor bor du (ikke helt eksakt) ?😅 bor du nærme byen i hgsd elle bor du i tysvær💖💖 du trenger ikke å svare på d viss ikke du vill😅👌god jul💖

    4. Ønsker du deg brevvenn? (Har sendt deg fan brev et par ganger, vet ikke om du husker xD Om du husker, lurer jeg på om jeg er den eneste som har sendt deg, eller om noen andre også har gjort det? )
      – Gina

    5. kan du gi noen tips om å være en god blogger hvordan vi kan foreksemple lage livet vårt kjekkere på leserer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg