BLACK & WHITE

SPONSET

HER / finner dere denne super tøffe t-shorta

HER / finner dere denne genseren som jeg likte utrolig godt!

Det var for noen dager siden jeg fikk to plagg fra Shein, og jeg veldig fornøyd. Jeg har både brukt genseren, og t-shorta flere ganger! Jeg skal få prøvet å presset de inn i et outfit innlegg siden jeg har vært dårlig på å poste forskjellige outfiter for tiden. Jeg har alltid vært fornøyd med genserne jeg har fått herfra! De pleier som regel å være av bra kvalitet og veldig behagelige i stoffet. Dere må gjerne sjekke ut siden dere HER. Jeg tror frakten til Shein er gratis, men siden jeg er usikker på dette så er det bare til å sende de enten en mail eller lete litt på siden deres.

Hva syns dere?

blogges

4 kommentarer
    1. Hei, nå har jeg besøk av en av beste venninnene min også har vi tenkt å ha en spørsmålsrunde men for at vi skal kunne ha det så trenger vi spørsmål vi har fått inn 5 spørsmål nå, så vi lurte bare på om du har noen spørsmål? altså vist det er noe du lurer på om meg?
      Og vi begge to syns du er så utrolig fine spesielt øynene din<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg