HVORFOR BLOGGER JEG?

Det spørsmålet en blogger for mest av alt er vel “Hvorfor blogger du?”. Det får jeg nesten hver eneste uke, ikke hver dag men hvert fall hver uke. I dag har jeg faktisk tenkt litt på dette spørsmålet “hvorfor liker jeg faktisk å blogge?”, og “Hvorfor driver jeg på med dette, og ikke en sport?”. Ja, jeg driver ikke på med noe sport som de fleste andre i min klasse og på trinnet driver med. Jeg driver faktisk med blogg og youtube, og andre sosiale medier. Det er livet mitt, og familie og venner. Dette er viktig for meg, og dette får meg til å smile.

Jeg blogger fordi bloggen er blitt en stor del av meg, og det er blitt en stor del av livet mitt. Jeg er bloggen min, og ikke bare Therese som blogger eller bloggeren Therese som mange kaller meg. Jeg er faktisk bloggen min viss du ikke har tenkt over det. Jeg har blogget over et og et halvt år nå, og eg har oppnådd så mye. Jeg er stolt av meg selv. Jeg gjør det jeg elsker, og får mye ut va det. Jeg har fått mange utrolig herlige lesere som setter pris på meg.

Jeg er alltid på, og jeg slår aldri av min blogg verden. Jeg er alltid inni denne sirkelen, og jeg tenker alltid på min blogg og hjernen min er fullt av ideer hele tiden. Det er mange som spør “Blogger du for leser tallet ditt? Blogger du for å få mer oppmerksomhet eller bli kjendis?”. Å nei jeg blogger ikke for å bli noe som helst kjendis, jeg blogger for meg selv. Jeg blogger fordi det er noe jeg elsker å gjøre. Det er akkurat som du kanskje elsker fotball som om jeg elsker å blogge. Bloggen gjør meg glad.

Det betyr faktisk mer for meg å få god respons i kommentarfeltet enn lesertallet selv om jeg sjekker topplista hver dag og lesertallet mitt. Hver eneste lille kommentar dere kommer med betyr mye hver lille en. Når jeg logger meg inn på blogg.no og ser oppi menyen her inne at jeg har fått noen kommentarer så kommer smile, og spesielt om dere har kommentert på innlegg som betyr mye for meg som er personlige. Jeg blir også glad når dere kommenterer på mine vanlige innlegg som outfit, hverdagen og så videre. Hver eneste lille betyr mye, og jeg leser alltid alle og jeg svarer som alltid alle. 

Jeg har i det siste begynt å tenke på “Folk gidder faktisk å sette seg ned å kommentere på min blogg”. Det betyr faktisk mye for meg. Folk orker å sette seg ned å kommentere hyggelige ting om meg/teksten min. Dere gjør meg glad, og betyr mer for meg enn dere tror. Jeg skulle ønske at jeg kunne gi alle dere som leser bloggen min en klem ♥ Dere er utrolig herlige til å kommentere og gode til det! Dere får motivasjonen min på topp. Dere får meg til å sette av tid til bloggen og faktisk ha motivasjon til å jobbe mer med det. Tuusen takk for at dere tar dere tid til å lese mine innlegg og kommentere ♥ Jeg setter stor pris på det.

Jeg har nå blogget litt over et og et halvt år nå, og har holdt på med blogging siden jeg var nærmere 9-10 år men da var det overhode ikke noe seriøst. Jeg skrev kanskje bare 1-5 setninger i hvert innlegg da. Jeg har nå det siste året når tror jeg innsett hvor viktig blogg er for meg, og faktisk vite at dette er viktig for meg. Det er dette jeg ønsker å drive med akkurat sånn som at jeg vil bli makeup artist og frisør.

Jeg er stolt av meg selv hvor jeg er i dag med bloggen, og at jeg har lært meg å ikke ta til meg “hate” som dukker opp av og til. Jeg har oppnådd mye med min blogg allerede og mer blir det i fremtiden håper jeg. Viss jeg ikke blogger en dag eller noen dager så er det noe som mangler i hverdagen min. Jeg har enda ikke tatt opp macen for å blogge, og ikke knipset et bilde en gang. Det er hverdagen min, og viss jeg dropper det mangler det noe.

Jeg har fått mange gode venner gjennom bloggen, og jeg er glade for de. Jeg har fått sponsorer, invitasjoner til flere event som jeg ikke har fått muligheten til å dra på dessverre, unike lesere som jeg beundrer mye og ikke minst funnet ut hva jeg liker å gjøre. Det dukker alltid opp så mange muligheter som jeg er takknemlig for. Tusen takk for du leste dette innlegget, tusen takk for du tar deg tid til å legge igjen kommentarer og tusen takk for du er en fantastisk leser. Jeg har blitt så glade i mine blogglesere og skulle ønske jeg kunne gidd alle en klem!

blogges

71 kommentarer
    1. Super bra innlegg . Jeg følger også når du ikke blogger så mangler jeg å lese nye innlegg på bloggen din . Du er super pen og fortjenter mye av dette . Du er så søt og herlig også . Ønsker deg en super fin kveld videre 🙂

    2. Kjempebra skrevet❤️
      Du har oppnådd så utrolig mye, du har en fantastisk blogg😘
      Helt siden jeg fant bloggen din så har jeg gått innpå daglig, for å sjekke om det har kommet et nytt innlegg😊
      Du er så inspirerende og veldig FIN❤️
      Du er så flink til det du gjør med bloggen og ikke minst YouTube❤️
      Ønsker deg et godt nytt år!😊

    3. Ååå, fint skrevet!
      Jeg gleder meg alltid til å se de nye YouTube-videoene dine, og blogginnleggene.
      Det er egentlig så utrolig koselig å se på at du har det gøy med det du driver med, og det er hyggelig for oss lesere å få høre at du setter pris på oss, og hver minste kommentar.
      Du stråler opp dagen min, og sikkert mange andre sine, du er min glede gjennom uka! Fra mandag til søndag. Høres sikkert ut som om jeg overdriver veldig, men når jeg kommer på at det foreksempel er tirsdag, så sier jeg “Yeeess, ny video fra Therese!!” til meg selv.
      Første gang jeg hørte om deg var igjennom en giveaway, men jeg leste aldri bloggen din. Så fikk jeg høre at du hadde liveshow, etter det har jeg omtrent lest bloggen din daglig.
      Jeg har bare blitt mere og mere glad i deg, og ønsker det masse lykke til med bloggen din!
      Klem <3

    4. Kjære Therese🌸 Eg har eit spørsmål som eg har spurt mange andre bloggere om,men ikkje fått svar på….. Hvordan lagde du bloggen din og skriver du på PC eller mobil eller iPad 🌸 Ha en virdundelig kveld videre🌸Håper virkelig på svar 🌸

    5. Så utrolig bra innlegg og så bra skrevet ! Du har oppnådd kjempemye med bloggen din, og jeg er utrolig stolt av deg, jeg har lest bloggen din omtrent siden du starta, du har utvikla deg så mye, og du blir bare en bedre og bedre blogger for hver dag, du må forsette sånn Therese ! På samme måte som at det er noe som mangler når du ikke blogger, så syns jeg at det er noe som mangler når jeg ikke leser bloggen din, har rett og slett blitt avhengig av å lese den, og det er en bra ting ! Du er en stooor insperasjon for meg ! Ha en fin kveld, klem Maria ♥

    6. gina: ååh så utrolig koselig å høre! 😀 Tuuusen hjertelig takk for din kommentar! <3 Veldig glad i deg også, og tusen takk for du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Godt nyttår! 😀

    7. syyykt bra innlegg Therese, du gjør meg virkelig gla når du blogger, gleder meg til hvert innlegg å video, forsett med det du gjør, du er helt fantastisk, det er faktisk en stor glede når jeg ser at du har lagt ut en ny video, KJEMPE GLA I DEG<3

    8. Hei, jeg lurer på en ting og det er kan lage en video der du viser hvordan sminker deg og sånt, jeg fikk et sminke skrin til jul skjønner du, men jeg er helt elendige på å sminke meg så det hadde vært kjekt vist hadde giddet det siden du er så flinke og så utrolig fine når du har sminket deg og når du ikke har sminket deg også da. I love you<3

    9. Therese du er verdens beste blogger❤️ Å når du ikke legger ut ting så tenker eg hmmmmmm ka ska eg finna på nå da😂😘 du legge fritiden dinn i bloggen og legger fantastiske bildet og inlegg ut på bloggen og du lager utrolig bra videoer så jeg altid gleder med til å se på ❤️ Så jeg forstår godt att du liker å blogge❤️❤️❤️

    10. Og bloggen din får andre inspirert og motivert! Fortsett slik! P.S: angrer litt på at jeg ikke gikk bort til deg i Bergen for å si hei :/ Du er super pen! Lykke til videre i 2016! <3

    11. Hei Therese. Veldig fint det du har skrevet. Hvis du vil virkelig få flere følgere her og IG, så må du dessverre lage litt mindre videoer. Siden det jeg mener er: feks Jennie Sofie lager 2-3 videoer i året og har mange følgere som skriver til henne, PLIS LAG VIDEOER! Og hvis du feks skriver på bloggen: hvis jeg får 30k så skal jeg lage en room tour feks. Også blir mange gira og sier det til vennene sine og de begynner å følge deg og sånn får du mange følgere. Håper du har skjønt litt hva jeg har prøvd å si! Klem

    12. Kjempebra innlegg! Elsker bloggen din altså! Det er bra at du står for ditt, og skriver det du føler og sånt <3 Kjempebra Therese! Du er et forbilde for mange!

    13. Bra skrevet! Jeg er ikke en fast leser, dette er et av de første av innleggene dine jeg leser, men tror jeg vil bli en fast leser! Stå på så blir du kanskje en av Norges største bloggere!

    14. Azize: Takk for du sier din mening. Men leserne mine liker at jeg lager en del videoer, og det ønsker jeg selv også. Så det er nok opp til meg. Men alle har jo hver sin mening. Takk for du sier din mening hvertfall! 😀

    15. Hvordan klarer du å sitte så lenge å blogg? Jeg klarer det av og til men da må jeg liksom vite hva jeg skal blogge om altså at jeg vet hva jeg skal skrive da og da at jeg ikke skrive feil og tar det vekk også skriver på nytt igjen også må det være om noe som jeg liker å gjøre eller å skrive om vist du skjønner

    16. Dette innlegget var utruligt søtt av deg! Når du skrev alt denna fekk jeg også litt motivasjon til å gå innpå bloggen din oftere og kommentere oftere <3

    17. Det var utrolig fint skrevet! Du er en helt fantastisk blogger! Og jeg angrer veldig på at jeg ikke gikk bort til deg når jeg så deg på Amanda:(

    18. kan du lage et innlegg der du skriver litt om hvor man kan få tak i fine bikinier?
      kan du lage et innlegg om hva du skal gjøre i påskeferien og sommerferien?
      kan du lage et innlegg om hva du fikk til jul?
      kan du også skrive litt om hvorfor du deltar på shoutout konkurranser/megaer på IG?
      hilsen Silje Therede Pedersen

    19. Åå therese!❤️ Du er ett forbilde for meg og så mange andre❤️ Du elsker det du gjør, og du bryr deg ikke om unødvendige komentarer osv. Dette gjør deg til en fantastisk person❤️❤️❤️ Du er så flink og du inspirerer hverdagen min❤️ Klem <3

    20. Du er så utrolig pen Therese❤️
      Jeg har lest bloggen din en stund nå og jeg leser den hver dag, for du skriver så bra💗 Elsker bloggen din😘❤️

    21. Så bra skrevet😍 Fikk nesten tårer i øynene😱 Ville gjerne gitt deg en klem også😍 Selvom du ikke kjenner meg, har jeg blitt så godt kjent med deg, etter at jeg har lest bloggen din og sett yt videoene dine😊 Stå på!

    22. Sykt bra skrevet!😍 Leser bloggen din hver dag å du ei fantstisk herlig jenta! Stå på videre!!😍💗

    23. Du er så utrolig pen Therese❤️
      Jeg har lest bloggen din en stund nå, og jeg leser den hver dag for du skriver så bra💜 Elsker bloggen din😘💖

    24. Aldri aldri slutt med det du gjør, du inspirerer❤️Å du er så flink til å blogge er sykt stor fan, elsker deg❤️❤️

    25. Du er utrolig fin! Jeg elsker og lese bloggen din! Leser den hver dag om det har kommet et nytt innlegg eller ikke! Det du skriver er altid bra! Elsker at du fortsatt blogger! Har lest den omtrent siden du startet så altså en god stund! Jeg leser den siden jeg synes du er en utrolig flink blogger! Du er forbildet mitt!

    26. du har ikke svart på mine spørsmål kan du svare på dem?
      hilsen Silje Therese Pedersen

    27. Hvilken leppestift er det du bruker?<3 Altså den mørke<3 Og kan du lage sminkevideo, eventuelt, eyeshadow tutorial?<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg