UKENS SPØRSMÅL #9

Hva liker du med fansen din?

Det jeg liker best med leserne mine er at dere støtter meg alltid, og dere skriver så mye koselig!

Jeg går i 6 klasse, og bruker mascara, og brunkrem, og noen ganger eyeliner. er det normalt? eller helt unormalt? og pleide du det

Jeg brukte mascara i 6 klasse men ingen ting annet. Det er jo helt opp til deg selv når du vil begynne med sminke, og hvor mye. Du kan ikke la noen andre få bestemme hvor mye eller når du skal starte. Dette er ditt valg, og ingen ting er unormalt eller normalt i mine øyne når det kommer til sminke! Alle har hver sin smak.

Har du og Sindre overnattet hos hverandre?

Nei, det har vi ikke.

Har du noen tips til hvordan du få en gutt til å like deg?

Vær deg selv! Det er det aller beste, det er ikke kjekt å være sammen med en gutt som falt bare for hvordan du ser ut for eksempel. Bare vær deg selv, og viss ikke gutten liker deg så er han ikke verdt det! Du er perfekt sånn som du er, og du trenger ikke å endre på noe.

Hva er den beste juletradisjonen du vet om?

hm.. Kanskje det med og våkne å se på julefilmer.

Jeg lurte pa hvor lang tid det tok for bloggen din ble populær?

Det tok et år sirka før jeg fikk over 100-200 lesere, og nå ligger det mellom 600-1000.

Har du noen gang tenkt til å røyke eller snuse?

Nei, og det har jeg ikke tenkt til heller. Du får stygge tenner, og du kan bli alvorlig syk så dette vil jeg helst holde meg langt unna! 

Hvem tar bilder av deg når du legger ut bilder?

Det er alltid noen i familien eller en venninne.

Når starta du bloggen din?

I mars i 2014 (17.03.2014) starta jeg denne bloggen!

Før du fikk Mac, hvordan PC hadde du da? Og hvilket program brukte du til å lage videoene?

Vi har alltid hatt en mac i huset, så derfor har jeg brukt søsteren min sin før jeg fikk min egen Mac. Jeg har alltid brukt Imovie til å redigere mine videoer.

Har du noen spørsm

blogges

5 kommentarer
    1. Hei lurte på når du lager vlog kordan klipper du sammen di forskjellige videoene håper virkelig på svar fordi eg skal snart lage vlog og trenger litt hjelp….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg