A TRIP DOWN MEMORY LANE

Gjesteinnlegg av Ida / Instagram: @Idatyssse

 Jeg og Therese har som dere kanskje vet, vært bestevenninner så lenge vi kan huske. Vi har mange gode og kjekke minner i lag, men innimellom har vi også hatt våre småkrangler. I løpet av mange år har vi vært der for hverandre gjennom gode og vonde tider, og uansett hvor sinte vi kan være på hverandre så vet vi at vi alltid stiller opp for hverandre, og hjelper til! Det er noe av det som er så utrolig bra med Therese, hun stiller alltid opp for meg, og hjelper meg når jeg trenger hjelp. 

Ett bevis på at vi er her for hverandre er den gangen hunden til Therese, Mira døde. Therese var kjempe lei seg på den tiden, men jeg gjorde mitt beste for å oppmuntre henne. Det er jo alltid fælt å miste kjæledyret sitt, det har jeg selv opplevd. Jeg inviterte Therese over til overnatting hos meg den dagen, og vi så noen kjekke filmer for å få tanke på andre plasser. Morgenen etterpå lagde jeg frokost til henne, jeg lagde speilegg til henne og prøvde å lage ett smilefjes med bacon, men der mislykkes jeg totalt, haha! Jeg kunne merke at Therese følte seg bedre etter den triste hendelsen, og det ga meg glede å se at hun var bedre. 

Therse har også vært her for meg, mange ganger. I løpet av 2015 skjedde det noe som gjorde at jeg var nedfor, og da var Therese utrolig mye hjelp for meg. Jeg kunne alltid snakke med henne, og hun var til å stole på. Det er noe jeg setter veldig mye pris på, så takk for det Therese. Hun var villig til å finne på noe med meg hele tiden, og tok meg ofte med ut når jeg trengte å komme meg ut.  

Sommeren 2015, var nok en av de mest spennende sommerene vi har opplevd i lag, vi dro til England på ferie sammen med familiene våre. Det var utrolig kjekt, og vi gjorde masse kjekke ting. Vi var i England i ca 3 uker, og her husker jeg vi filmet en video til bloggen, en “First impression” video der vi hadde kjøpt inn litt snop og smakte det. En annen ting vi gjorde i England var å ta ombre! Det var så kjekt, vi satt vedsiden av hverandre i frisørsalongen og fikk vår nye hårfarge samtidig. Begge to ble fornøyde med resultatet, det var kjempe kjekt. 

Vi var også på vinterlyd konsert, da så vi blant annet Marcus og Martinius, og TML fremføre noen sanger. De var kjempe flinke alle som oppdro.Det var første gang jeg så TML opptre og jeg ble forelsket med engang! Herlighet så flinke de gutta er. Andre gang jeg så de var i Stavanger, utenfor kvadrat. Vi stod lenge i kø, men det lønnet seg for vi kom helt fremme med scenen. 

Idag filmet vi til “The condom challenge”, vi mislykkes totalt, men det var morsomt! Og vi vet hva vi må gjøre neste gang for å få det til, altså er det sant at vi lærer av våre feil. 

Ellers har vi hatt mange flere, kjekke minner ilag, og mange flere skal det bli! 


Ja, dere skjønte sikker at dette var et gjesteinnlegg, håper dere likte innlegget, og viss dere gjorde det må det gjerne legge igjen en kommentar om hva dere syns, og om dere eventuelt vil ha flere gjesteinnlegg. Da vil Therese se det, og det kommer kanskje flere i fremtiden.
Så blogges vi, som Therese sier! 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg