NEW IN FROM ROMWE

/ samarbeid

HER finner dere verdens deiligste jakke!

HER finner dere denne søte genseren, perfekt nå til vinteren!

HER finner dere dette deilige stettet!

HER finner dere min favoritt jakke nå for tiden! 😀

Jeg fikk noen nye plagg fra Romwe nok en gang, og jeg har fått noen nye favoritt plagg! Den lignende kåpa jeg fikk var utrolig, og det er min nye favoritt jakke. Jeg har brukt de mye allerede, og de kommer til å bli en del brukt. Disse plaggene hadde bra kvalitet, og de var utrolig fine og god pris på de! Jeg kan anbefale de til dere alle. Det er fri frakt tror jeg, siden jeg er usikker på dette så er det bare til å ta en skikk på nett siden deres! 😀 HER finner dere nettsiden deres, og enjoy shoppingen girls!

Hva syns deres?

blogges

18 kommentarer

Siste innlegg