QUEEN

/ samarbeid


HER / finner dere dette utrolig kule settet ♥

HER / finner dere denne dressjakka

Jeg fikk til sendt noen nye klær fra Shein, og jeg gledet meg mye til denne pakken. Jeg har hatt plaggene noen dager nå, og har fått brukt alt. Jeg fikk et sett som minnet meg litt om adidas sine klær, og det var utrolig behagelig! Det er en krone på genseren, og dette settet finnes i flere farger! Jeg fikk også en slags dressjakke som jeg ikke ble fult så fornøyd med siden den var litt kort på armene, men ellers var den veldig fin. Jeg brukte det røde settet på skolen på fredag før helgen og det var så behagelig å gå i!♥ Det anbefales.

Blogges

4 kommentarer
    1. Så fint Therese! Hvordan er settet i strl? Vil kjøpe det, bare i svart.. Men lurer på om det er normalt i størrelsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg