WINTER WONDERLAND

Håper dere har hatt noen fine dager i de dagene jeg ikke har fått blogget, og det er egentlig på grunn av at så mye har skjedd på en gang. Det har vært alt fra skole til brudd med kjæresten. Det er altså slutt mellom meg og Sindre for de som lurte og jeg ønsker ikke å gå i detaljer for da ender det alltid i noen tårer selv om det var noe vi var enige om. Men nå er det helg og jeg kan slappe av før det er på igjen med skolen.

Jeg har fått en utrolig fin start på helga sammen med Emma og Tiril, og jeg sov der fra fredag til i dag! Det var utrolig kjekt vi gjorde utrolig mye kjekt. Vi var på skøyter med en gang etter skolen men da var ikke Tiril med men Frida, og senere gikk jeg og Emma til Emma siden vi skulle sove der også Tiril. Vi hørte på mye musikk, og gjorde utrolig mye kjekt. I dag skal jeg på jentekveld over hos Frida, og det blir også kos! Håper alle får en fin lørdag videre!♥

Blogges

9 kommentarer

Siste innlegg