UKENS SPØRSMÅL #9

Går du på noen idrett?

Nei, jeg går ikke på noe idrett. Den siste idretten jeg gikk på var cheerleadning og det var utrolig kjekt! Men jeg ønsket rett og slett å fokusere mer på bloggen min.

Når slutter skolen din?

Alle dager slutter 14.05, det er kun tirsdag som vi slutter 15.00 på og det er lang dagen vår.

Hva gjør du viss du ikke har inspirasjon til å blogge?

Jeg finner som regel på et eller annet å dele med dere, og viss det er helt umulig å finne på noe så spør jeg alltids hva dere ønsker å lese mer av.

Hva fikk deg til å blogge?

Dette spørsmålet går om og om igjen, og det som fikk meg til å blogge var egentlig bare for det virket interessant og kjekt! Jeg var ganske ung når jeg startet å blogge så husker ikke helt hvorfor. Men min store søster blogget og kanskje jeg ble litt inspirert av hun til å lage min egen.

Hvor høy er du?

Jeg tror jeg er 156 cm eller litt over for sist gang jeg målet meg var jeg 155 cm. Jeg vet. Jeg er lav.

Er du og Sindre fortsatt sammen eller ikke?

Vi er ikke sammen, og nå er det veldig sånn hvorfor og det er noe jeg ikke ønsker å gå inn på. Det er nesten bare noe dere må respektere.

Hva liker du med Fansen din?

Det jeg liker med mine lesere er at dere er alltid støttende og er det alltid for meg uansett. Det jeg også elsker med dere er at dere skriver så utrolig mye koselig, overraskelser i posten til og med, editer, videoer og mye forskjellig! Jeg er så utrolig takknemlig for at dere leser bloggen min og jeg får ikke sagt dette nok at jeg elsker dere!

Har du noen tips til hvordan du få en gutt til å like deg?

Jeg har nettopp laget et innleg om akkurat dette, og det finner du HER 😀

Har du noen gang tenkt til å røyke eller snuse?

Det er noe jeg er fats bestemt på at jeg ikke skal! Det er et stort nei i mine øyner. Det er rett og slett ekkelt i mine øyner, og det er til og med farlig og skadelig. 

Hvem tar bilder av deg når du legger ut bilder?

Det er som regel noen av søstrene mine som tar bildene eller en venninne. Jeg bruker sjeldent selvutløser når det kommer til bilder.

Når starta du bloggen din?

Jeg starta i Mars i 2014, og det er snart 2år siden! wow. Tiden går så utrolig fort!

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Det er bare til å stille i kommentarfeltet hvis du lurer på noe.

blogges

11 kommentarer

Siste innlegg