MUST HAVES / MAKEUP

Anastasia dipbrow (taupe) – Jeg kan virkelig ikke forlate huset uten å ha Anastasia på bryna, og jeg har lenge vert helt forelsket i dette produktet! Dette er et veldig omtalt produkt, og jeg liker det utrolig godt og jeg har brukt det over et og et halvt år. Jeg har både fargen Chocolate og fargen Taupe. Jeg liker best fargen Taupe, det er den jeg bruker på bryna mine nå! Det er et utrolig pigmentert produkt så her gjelder det med å være forsiktig med å dyppe kosten nedi.

Hoola bronzeren (benefit) – Jeg har ikke prøvd så alt for mange bronzere men til de jeg har prøvd  så har jeg vært mest fornøyd med hoola bronzeren fra Benefit. Den legger seg veldig fint, og den flekker seg ikke. Den er både fin til contour og bronzing. Den er også matt altså ikke noe skimmer i den, og det liker jeg! Jeg er ikke så glad i skimmer.

The real (benefit) – Jeg eeeeeeelsker denne mascaraen! Den gir så mye lengde på vippene mine, og den gjør de super fine uten at den klumper seg på vippene mine. Jeg liker de fleste mascaraer. Men denne har så klart vert min favoritt, og jeg kommer nok til å kjøpe en ny når denne er tom.

MAC pro longera fondation (NC25) – Min absolutt favoritt fondation! Jeg digger denne fondation, og jeg vil si den har middels til høy dekk evne og den er lett å bygge opp. Jeg trenger en fondation med bra dekk evne siden huden min er ikke det beste, og da liker jeg å dekke det meste. Da har denne funket bra! Dette er min andre flaske med denne fondation, og jeg har brukt den utrolig lenge. Den blir nok ikke byttet ut med det første. Den koster 285kr på MAC hvis jeg husker rett.

MAC lipliner (spice) – Jeg elsker mac sine lipliners! De er så utrolig pigmenterte og fine! Jeg har utrolig lyst å skaffe meg flere siden jeg elsker konsistensen på de, og hvor enkle de er å jobbe med. Jeg digger også fargen på denne som heter Spice. Denne anbefaler jeg dere.

Hva er dine fem must haves?

blogges ♥

19 kommentarer

Siste innlegg