UKENS SPØRSMÅL #10

Når starter skoledagen din?

Jeg tar bussen til skolen 07.55, og skolen starter 0830.

Når skal du slutte å blogge?

Jeg skal ikke slutte å blogge med det første. Jeg kommer til å slutte når jeg mister min passion for blogging. 

Hvilken bloggere lesere du?

Jeg leser de fleste toppbloggere sine blogger, og noen andre. Jeg er veldig glad i Sophie Elise, Annarassmusen, Andrea Badendyck, Jennie Sofie, Rebekka Andrine, Anniken Jørgensen, Stina Bakken og Ane Karine. Det er også noen andre jeg pleier å stikke innom.

 

Har du tenkt til å bare jobbe med bloggen din når du blir stor og satse på den eller har du andre planer?

Jeg ønsker jo å drive på med bloggen så lenge som mulig. Men jeg ønsker også å drive på med sminke å hår. Jeg har derfor planer om å utdanne med som både frisør å makeup artist. Jeg kommer jo på å holde på med bloggen så lenge jeg har passion om det.

Hvorfor farget du håre ditt? det var jo så fint.

Jeg ønsket en forandring, og jeg ønsker hvit hår. Jeg har lenge ville hatt veldig kaldt hår, og da gikk jeg på det kaldeste. Jeg ble jo utrolig fornøyd så jeg angrer ikke.

Har du krølete eller stritt hår?

Jeg vil si jeg har bølgete hår om jeg ikke gjør noe med det.

Hva het bloggen til storesøsteren din? Har hun slettet den? Hva heter hun på Instagram?

Ja søsteren min blogger ikke lenger det var aldri noe seriøst. Men hun heter @Karolinesorenes på Instagram. 

Hvilket øyre har du den “heilex” i? (Den der oppe i øyre) Venstre eller høyre side? Siden på noen bilder ser det ut som høyre og andre venstre.

Jeg har det i venstre øre, og jeg har bare t hull i det høyre øre. Jeg har tenkt å ta et hull til i begge ørene.

 

Hvor fort gror håret ditt? Hvordan får du det til å gro liksom? 🙂

Jeg gjør ikke noe spesielt med håret mitt. Jeg føler det aldri vokser men det gjør det nok. Det eneste jeg gjør med håret mitt er at jeg bruker hårkur og lilla sjampo en gang i uken. Dere ser hva jeg bruker i håret i night routinen min HER.

Favoritt serie på Netflix?

Det er nok Arrow og The vampire diares.

Hvordan spørre en gutt du er veldig god venn med?

Hvis du tenker på det med å spørre en gutt om å bli kjæreste med han så er det jo bare å spørre i rett tidspunkt. Du kan jo spørre han om han ønsker å finne på noe med deg, og så kan du spørre han når du føler for det og det er rett tidspunkt.

Har du vært i Kristiansand?

Ja. Jeg har vært flere ganger i Kristiansand, og det er utrolig fint der!

Hva liker du best med Ida?

Det jeg liker best med Ida er at hun alltid er der for meg, og at jeg kan si alt til hun uansett. Hun sier det ikke til en sjel. Hun har også verdens vakreste smil, og latteren hennes er trillende. Hun er verdens beste, og en av de viktigste personene i livet mitt.

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Still i kommentarfeltet under.

blogges

20 kommentarer
    1. Seriøst elsker bloggen din ❤️❤️ Håper vis du komme til Kristiansand igjen kan dinga ein meet up! Vil gjerne møte deg ❤️ Kanskje rart og skrive med eg følger jo med på bloggen din siden du begynte heilt fra starten , og eg vil si at du har blitt utrolig flink i dette!
      Stå på!

    2. Har du vert i Drammen du er så flink 😘 Til og blogge og du er utrolig pen 💕 Og er det vanskelig på ungdomskolen 😅

    3. Bruker du sminke alltid på skolen eller bare noen ganger på skolen? (Dette er ikke en hatekommentar) jeg bare synes du er så pen og siden på bildene så har du altid på deg sminke! Er utrolig stolt Therese!😍😘😘

    4. Elsker slike blogginnlegg<3
      Lurte bare på om du kunne svare meg her i kommentarfeltet på sånn ca hvor mye hoola bronzeren kostet?:)

    5. Hei therese😃💘hvilen app bruker du til å redigere videoer?trenger svar💎Foresten bra innlegg

    6. liker du noen?
      beste og dårligste karakter du har fått? (du må ikke svare på det)
      har noen tatt bilde med deg, altså fans?
      kan du baklengssalto på trampolinen?
      får du mange klær fra romwe og shein?

    7. Åå, jeg bare elsker både deg og bloggen din Therese!!
      Du er så flink med bloggen og du kommer også med interessante innlegg. Jeg leser bloggen din hver eneste dag. Jeg går ikke en dag uten om å lese bloggen din <33
      Jeg håper virkelig at jeg møter deg en dag, for du virker så utroolig pen 🙂
      Har selv hatt en blogg før, men jeg satset ikke så veldig mye på den, dessverre. Men du får meg til å starte igjen!
      Har du et tips til å få mange lesere?
      Kleeeem <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg