UKENS SPØRSMÅL #11

Hvilken app bruker du når du redigerer videoene dine?

Jeg bruker ingen app. Jeg bruker Imovie som allerede er på Macbooken. Dere kan også laste det ned om dere har iphone eller ipad. Men jeg må si det funker aller best på Macbook.

Hva er ditt favoritt sminkemerke?

Mitt favoritt sminkemerke er nok enten Benefit eller The balm selv om jeg ikke har så mye fra disse to merkene. Men det jeg har testet ut har jeg elsket dypt inni hjerte hehe.


Liker du noen?

Jeg har ikke følelser for noen ikke enda hvertfall, men jeg har nå mitt chrus.

Beste og dårligste karakter du har fått? (du må ikke svare på det)

hmm. Jeg tror den dårligeste er 3+, og den beste er 6.

Har noen tatt bilde med deg, altså fans?

Ja, og det er så utrolig koselig. Jeg har så lyst å møte hver og en av dere, og gi dere en klem for å vise hvor mye jeg setter pris på dere. For virkelig jeg setter uendelig stor pris på hver og en av dere som leser bloggen min, og følger med meg. 

Kan du baklengssalto på trampolinen?

Jeg kunne det før, nå vet jeg egentlig ikke om jeg fortsatt kan det. 

Får du mange klær fra romwe og shein?

Jeg får en del fra de, men jeg viser alt jeg får hver gang på bloggen så det er ikke noe mer en det. Men det er en del må jeg si.

Har du et tips til å få mange lesere?

Du må være deg selv, og blogger gjenvlig. Det er også lurt å promotere bloggen din på andre sosiale medier sånn som Instagram og Facebook og så videre.

Hva er dine turn on på gutter? Altså det som får deg til å falle for en gutt.

hm.. At gutten ser bra, og ja jeg syns at jeg selv skal syns gutten er fin. Men gutten må også ha en bra personlighet, og det teller mest i mine øyner. At han viser at han bryr seg om meg. Det at han har et fint smil, og at han får meg til å smile og le. Jeg finner fort ut om jeg er interessert i å vite mer om gutten eller om jeg ikke er det.

Hvordan er det og gå på ungdom skolen ??

Det er mange kjekke og nye personer, men selve skolen er drit. Det er prøve 24/7, og fremføringer og hele pakka. 

Har du noen gang vært i Grimstad?

Jeg har faktisk ikke hørt om stedet før nå… hm.

Sånn ca hvor mye hoola bronzeren kostet?

Den koster sirka 367kr på douglas.no koster den hvertfall det.

Har du noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Still så mye du ønsker under i kommentarfelter!

blogges

12 kommentarer
    1. Følger du noen av fansen?.
      Kan du like noen av bildene mine på instagram? sine.pedersen
      Er du gla ifansen?.

    2. hei, jeg har noen spørsmål:
      1. Hvilken blogger leser du?
      2. Har du noen gang gått å tatt snop eller brus i hver dag uten at du har fått lov?
      3. Jeg sliter med en ting og det er at jeg liker en del gutter som jeg snakker med på snapchat og sånt, også har jeg liksom litt lust til å skype med noen av de eller en av de, men det som er promblemet mitt er at jeg klarer ikke å få ut en enste lyd ut av munnen min når den gutten jeg skyper med spør meg om noe eller snakker med meg, men når noen andre som jeg kjenner eller vist det er en jente jeg skyper med så klarer jeg liksom å få til å snakke. Så er det spørsmålet har du noen tips til hvordan jeg få til å snakke med gutter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg