FAVS FROM CNDIRECT

samarbeid


HER finner dere lommeboka / HER finner dere sminke kostene / HER finner dere dekselet / HER finner dere hårbørste rettetangen  / HER finner dere sminke organiserer / HER finner dere kamra linse til mobilen  / HER enda et sett med sminkekoster / HER finner dere headsett  / HER finner dere en veske

Heisann dere, for noen dager siden oppdaget jeg nettsiden CNdirect.com og de hadde mye kult! Denne siden falt godt i smak hos meg siden jeg liker veldig godt Ebay og denne var sånn Ebay ish. På CNdirect.com var det utrolig billig, og noe av det har frakt men ikke alt. Det er jo bra. Jeg fant mange favoritter hos de, og mange ting der som jeg brenner i lommene av å få testet ut. Men jeg lagde derfor et wishlist bilde til dere fra CNdirect.com og direktelinker under så dere finner kjapt fem til tingene. 

enjoy shopping ♥

blogges

11 kommentarer
    1. Ååå, for en kjekk nettside, takk for tips, har aldri sett denne nettsiden før:)
      Kunne du kanskje laget en sminke kolleksjon video snart?<3
      Det hadde vært gøy!
      Stå på videre Therese<3
      Vær stolt over alt som du har oppnådd, du har nådd utrolig langt<3

    2. Heii! Jeg likte veldig godt hårbørste rettetangen og vil veldig kjøpe den. Men jeg vet ikke om nettsiden er trygg, så derfor lurte jeg på om du vet om den er trygg og om du har noe derfra? Blir veldig glad for svar <3 Btw du har en veldig fin blogg! Ella

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg