PIZZA CHALLENGE

Ny video yey, og denne gangen ble det en challenge siden jeg digger å både se på challenger selv og filme de inn. Denne ble super morsom selv syns jeg, og det var så gøy å spille den inn sammen med Frida. Frida har vært med på en del videoer i det siste, og jeg syns det er utrolig kjekt å ha hun med. Det ser ut som dere også liker det. Men jeg håper dere liker dagens video, og gjerne abonner på kanalen min HER det hadde jeg settet pris på!
Hva ønsker dere mer av på min youtube kanal? Spørsmålsrundens svar  kommer etter vinterferien. Dere kan fortsatt stille.
blogges 
6 kommentarer
    1. Syntes videoene dine er kjempe morsome, men kan du prøve å lære deg og lage noen andre introer. Har dessverre blitt lei av den du har brukt i de siste videoene.
      elsker bloggen din<3

    2. Åå Therese! Kjempe bra video, lo masse hahah. Håper på flere slike challenger som kanskje “The smoothie challenge” 😀

    3. Hei. elsker bloggen å you tube kanalen din…<3 du er veldig flink til det du gjør....
      kan du please sjekke ut bloggen min?
      å kan du legge ut et tips innlegg...der vi får tips om hva vi kan legge ut?....<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg