VLOG WEEK !?!?!

ææ!! Jeg har en suuper nyhet, men først av alt happy valentines! Jeg er en av de som skal kose meg med en av mine venninner og tenke “no boyfriend, no problem”. Madelen kommer nemlig over til meg nå, og vi skal kose oss masse. Hun skal sove hos meg helt til Torsdag siden i morgen skal hun være med meg og familien min til Vågsli for å stå på slalom, og vi skal overnatte på en hytte. Jeg gleder meg så utrolig mye det er 1-2 år siden sist jeg stod på slalom, dette blir gøy!

Det som var den supre nyheten var at jeg skal ga vlog week denne uka som kommer nå, og det starter i morgen og varer helt søndag! Det kommer altså video hver eneste dag! Wow tenk dere det. Jeg håper bare jeg får lastet opp alle dagene for jeg er usikker med internettet der oppe men vi finner ut av det om hvordan det blir.

Jeg håper hvertfall vi får det til siden vlog week har jeg lenge hatt lyst til å teste ut, og nå skjer det! Dere skal være med meg gjennom hele vinterferien, og jeg skal få prøvet å presset inn noen blogg innlegg inni mellom slik det ikke bare blir videoer hele tiden. Men jeg håper dere har lyst å følge med på hva jeg skal i vinterferien for jeg gleder meg hvertfall! Jeg skal på alt fra vallhall til Vågsli så dette blir morro!

Gleder du deg til vlog week denne uka nå?

blogges

15 kommentarer

Siste innlegg