VLOG WEEK DAY 1

Heisann! Da var jeg, Madelen og familien min på plass på Vågslid og vi har stått på slalom og mye mer. Jeg startet vlog week i dag, og det varer helt til Søndag. Men jeg skal få prøvet å presset inn noen blogg innlegg inn i mellom sånn dere ikke blir lei med dere må gjerne abonnere på Youtube kanalen min HER. Jeg håper dere likte dagens vlog, og gleder dere til i morgen til min neste vlog. Bare sånn dere vet det så kommer vloggene kanskje litt sent av og til, spørs litt.

blogges

10 kommentarer
    1. Eg ska i et selskap på onsdag og på lørdag som kommer så skal jeg til Røver for å feire farmor, men ellers så ska eg være hjemme å slappe av, får kanskje besøk i mårå av en venn da og vist hu komme og vist hu vil så hadde eg tenkt å lage en video på bloggen min

    2. Hei, eg har ferie I uke 8😚 I ferien skø eg i skisenteret i vågslid og vere med familie 😍😘💕💎

    3. HEI KJÆRE THERESE <33 ELSKER DEG OG BLOGGEN DIN.
      MEN HER ER GREIA, EG HAR EIN BLOGG SOM HEITER marthehelenn.blogg.no
      OG EG HAR VELDIG LYST AT DU HADDE GÅTT INNOMM DEN. HADDE DU TATT DEG EN TYR HADDE EG BLITT VELDIG GLAD FOR DU ER LIKSOM BLOGG "IDOLET" MITT VIST EG KAN SI DET PÅ DEN MÅTEN. håper på svar!?!!!!!! HELSING MARTHE.

    4. vi har ikke vinterferie før i uke 13, altså 28. mars. ser veldig gøy ut med ferie og hyttetur, vi har også hytte der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg