IN LOVE WITH SHEIN

sponset – ærlige meninger

I dag mottok jeg noe fra Shein, og for å si det mildt så ble jeg pustelig helt forelsket i Shein. Denne gangen likte jeg plaggane utrolig godt, og jeg tror ikke jeg har likt noe så godt før. Disse to plaggene blir nok noen favoritter hos meg, og dere burde absolutt sjekke de ut!

Jeg er virkelig forelsket i denne kjolen, den satt utrolig fint på uten om der med bryste som dere ser litt lenger nede i innlegget der var kjolen løs siden den ikke har noe å feste seg på. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det. Men uansett syns jeg designet og kvaliteten på kjolen er utrolig bra, og den er helt utrolig nydelig og kan være super fin til speiselle anledninger. Dere finner den HER.

Den var litt for stor her på siden eller med det ene bryste, og derfor skal jeg sy den inn til meg eller en annen lur løsning siden jeg elsker kjolen.  Dette var det eneste som plaget meg med denne kjolen ellers falt den godt i smak.

Altså hvor fin er ikke denne chrop toppen her?!? Jeg digger den over hele mitt hjerte, og kan love dere at denne kommer til å være en favoritt hos meg! Jeg gleder meg hvertfall til sommeren nå for å få brukt denne mye. Dere finner denne chrop toppen akkurat HER

Hva syns du?

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg