NEW STUFF FROM ROMWE

sponset – ærlige meninger om produktene

Jeg har allerede fått testet ut en del av disse sminkebørstene, og jeg likte de godt og de var utrolig myke! De har heller ikke håret så mye som jeg trodde de kom til å gjøre og disse likte jeg mye bedre en de jeg fikk sist av Romwe. Dere finner dette settet HER. Det var overraskende faktisk, trodde de skulle være ræva siden det ikke er noe spesielt sminkemerke på de.

Dette er mine favoritt solbriller akkurat nå, og disse fikk jeg også fra Romwe og jeg likte disse veldig godt. Kvaliteten på de var bra, og de funker helt ok det finnes liksom bedre. Men se hvor kule de er da!! De kommer til å bli brukt mye når sola kommer. HER finner dere solbrillene.

Jeg har fått helt dila på slike gensere med snøring i mellom brystene og det er skikkelig inn nå for tiden. Jeg elsket denne genseren her siden den satt skikkelig fint på men snøringen er litt for stor så det skal jeg nok fikse. Så det var egentlig bare at snøringen var litt stor som plaget meg men det skla jeg nok få fikset. Denne genseren er veldig populær hos bloggere som blir sponset av enten Romwe eller Shein. Dere finner den HER.

Jeg fikk også denne collage genseren som var utrolig myk, og deilig så denne likte jeg og fikk en tommel opp hos meg. Dere finner den HER.

Hva syns du om plaggene jeg mottok fra de?

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg