BERGEN HELG (VINTERLYD)

Her sitter jeg med vått og ny vasket hår. Det er like før jeg tar bussen for en helg i Bergen, og jeg skal overnatte hos Frida og jeg gleder meg sånn til å se hun igjen! Jeg skal også få møtt Andrine i morgen siden da skal vi på vinterlyd i Bergen og gleder meg så utrolig mye. Det er nesten utrolig hvor mye jeg har savnet disse to trollene, og nå får jeg endelig se de igjen! Jeg gleder meg også til vinterlyd, var i Stavanger i fjor og det var utrolig bra så gleder meg til denne vinterlyd konserten også. 

Det var mange av dere på snapchat som sa dere også skulle på vinterlyd i Bergen så kanskje jeg er så heldig å får møtt noen av dere også! ♥ Det er alltid koselig. Jeg ser hvertfall frem til å ha en super helg i Bergen med kjekke folk! Håper dere også får en fin helg, kos dere mye.

Noen av dere som skal på vinterlyd i Bergen?

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg