UKENS SPØRSMÅL #12

Følger du noen av fansen?

Ja, jeg følger noen av dere. Men det er det er helst de som vinner konkurranser der en del av premien er en follow. Siden det er så utrolig mange som spør om jeg kan følge de.

Er du gla i fansen?

JAA!! Jeg er utrolig glade i dere alle sammen.

Hvilken blogger leser du?

Jeg leser de fleste toppbloggere sine blogger, og noen andre. Jeg er veldig glad i Sophie Elise, Annarassmusen, Andrea Badendyck, Jennie Sofie, Rebekka Andrine, Anniken Jørgensen, Stina Bakken og Ane Karine. Det er også noen andre jeg pleier å stikke innom.

Har du noen gang gått å tatt snop eller brus i hverdager uten at du har fått lov?

hm. Ja det har vel alle gjort en gang. 

Jeg sliter med en ting og det er at jeg liker en del gutter som jeg snakker med på snapchat og sånt, også har jeg liksom litt lust til å skype med noen av de eller en av de, men det som er promblemet mitt er at jeg klarer ikke å få ut en enste lyd ut av munnen min når den gutten jeg skyper med spør meg om noe eller snakker med meg, men når noen andre som jeg kjenner eller vist det er en jente jeg skyper med så klarer jeg liksom å få til å snakke. Så er det spørsmålet har du noen tips til hvordan jeg få til å snakke med gutter?

Du må nok bare sleppe deg litt løs, og bare snakke med de. Det er egentlig ikke så mye vanskeligere men det er nok vanskelig hvis du liker denne/disse guttene og ikke ønsker å dumme deg ut. Men snakk om noe dere har til felles så ordner det seg! Samtalen kommer nok bare til å gå videre når dere først av alt har begynt å snakke sammen.

Er øyebrynene dine grå? Eller svarte?

hehe. De er i fargen Taupe det er en slags kald brun farge.

Hvor oppbevarer du sminken din?

Jeg oppebevarer den i et sminkebord, og i en slags kommonde. 

Hvor kjøper du klærne dine?

Jeg kjøper de klærne som jeg liker har ikke noen spesielle butikker jeg drar til. Men jeg er veldig glad i Romwe, Shein, Bikbok, Gina Tricot, Carlings og slike butikker.

Sminker du deg hver dag?

Som regel ja. Men hvis jeg kun skal være hjemme eller egentlig ikke skal gjøre noe spesielt så gjør jeg ikke det for da får heller huden puste. Når jeg bare skal til en venninne så steller jeg meg ikke så mye heller og da orker jeg ikke å sminke meg noe. Kanskje jeg gjør bryna.

Bruker du mye sminke i forhold til andre jenter i klassen din?

Jeg bruker nok mer av de forskjellige produktene men bruker så mye mer forkjellig sminke i forhold til de andre. Men jeg gjør som jeg vil, og jeg lar ikke andre på virke meg. Ønsker jeg å bruke det jeg bruker så bruker jeg det. Jeg føler meg komfortabel med det, og er trygg på meg selv.

Hvile youtubere liker du?

Annie Gjørøy, Celine Karine, Agnes Lovise, Hanna Martine, Amalie Olsen, Carli Bybel, Tina Mondelia, Sanne Skar, Emilie Paulsen og noen andre.

Hva er dine favroitt bryns produkt?

Det er Anastasia dipbrow, og en øyenbryns gele som jeg ikke helt husker merket på.

Skriver du autografer og tar bilder med lesere?

Hvis noen kommer bort å spør etter det så gjør jeg det selvfølgelig! 

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? 

blogges

14 kommentarer
    1. Har dere svømming på din skole nå eler har hatt
      Hvordan ser håret ditt ut når du ikke har gjort noe med det

    2. Elsker deg såååå mye Therese!!❤️❤️ Så deg på Amanda en gang men turte ikke å gå bort:(

    3. Når du startet å blogge sånn seriøst, hva var du skrev om? Liksom skrev du alltid om dagen din og sånt? Og hvilke bilder brukte du?

    4. Har dere noen planer for sommerfeiren?
      Hvor mange lesere pleier du å ha hver dag?
      Har du videofy?
      Hvor lang tid tok det før du fikk så mange følgere på instagram?
      Kan du poste mer på snapchatten din?
      Er du flink på skolen, føler du deg flink?
      Hva fikk du i snitt? (du trenger ikke å si det)
      PS. Stpr faan <33

    5. Hei! Jeg har nominert deg til “Liebster Award” 😀 Les innlegget på bloggen min om det for å finne ut hva du skal gjøre ^^
      Ha en fin dag <3
      Mvh Ane Estil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg