HVOR BLE JEG AV?

ææh. Det er lenge siden sist, og så utrolig godt der å få ta frem macen igjen å blogge! Jeg har virkelig savnet dere, alle kommentarene, meldingene og alt. Men jeg har rett og slett vert på skileir skole sammen med klassetrinnet mitt. Det var utrolig gøy borsett fra at maten var drit. Jeg er en ganske kresen person men det vare flere som også ikke likte den. Når jeg kom hjem hev jeg inn på med tikamasala siden jeg var så utrolig sulten.

Vi stod på langrenn hver eneste dag, og jeg hater å gå på ski. Men det var nå litt kjekt inni mellom det var jo ikke gørr kjedelig. Men jeg er ikke noe ski menneske heller, og jeg er ikke født med ski på beina. Men jeg koset meg sammen med masse herlige og kjekke folk! Det har også blitt veldig mange minner som jeg kommer til å huske. Men når jeg kom hjem så var jeg bare utrolig sliten, og orket ikke å gjøre noe så ble ikke noe blogging før i dag.

Guess what, akkurat i dag er det akkurat en måned til jeg er 14 år! woho

Det er derfor det ikke har blitt noe blogging, videoer, ikke så mye på instagram. Therese bare forsvant litt rett og slett hehe. Men I´M BACK. Det er utrolig deilig, og allerede i morgen er det ny video! Håper dere har hatt en fin uke, og får en fin helg!

Nå tar jeg turen på kjøpesenteret Amanda siden vi på trinnet har fri siden vi har vært på leir hele uken, og nå er det Mc donalds next! Jeg skal også kjøpe meg litt ny sminke, går aldri lei. Det er som en vond sirkel hehe neida allltiiiiid kjekt med ny sminke!

blogges

6 kommentarer
    1. Så kjekt da, jeg er heller ikke person som er født med ski på bena. Hvis jeg skulle velge mellom slalåm og langrenn så hadde jeg valgt slalåm. For på slalåm så er det mye mer fart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg