COFFEE COAT

sponset

HER – finner dere kåpa fra Romwe

Jeg tenkte å vise denne til dere i samme slenge, og dette var en kåpe som jeg fikk tilsendt av Romwe. Men denne satt heller ikke noe pent på meg må jeg si, og jeg vil nok tro det er litt finere høyere jenter. Selve kåpa er fin! Men den var stor, og jeg er så glemsk og husker ikke hvilken størrelse jeg tok den i. Men den har godt stoff, og er varm og god. hmm.. Kanskje en fin gave til noen jeg kjenner? Vi får se hva tiden bringer hehe. Men verdt å sjekke ut! Men jeg syns ikke den var noe pen på meg. Det er nok opp til din smak å behag. Hvis dere blar litt lenger ned på hvert klessplagg på Romwe så får dere se hva de andre syns om plaggene som de har kjøpt, og de har ofte med bilder. Veldig bra å sjekke ut.

Har du kjøpt noe hos Romwe før?

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg