UNBOXING GLOSSYBOX #2

 
 
Yeyy! Enda en ny unboxing video fra glossybox, og siden den jeg lagde sist fikk veldig god respons så tenkte jeg å lage en til. Jeg håper denne får like bra tilbakemeldinger som sist, og dere må gjerne stemme på meg til gullsnutten. Jeg syns selv at jeg og kanalen min passer best i kategorien “videoblogger” men det er opp til dere! Tuusen takk til dere som tar dere tid å stemme, og dere aner ikke hvor jeg setter pris på det. Dere kan enten søke på Gullsnutten.no/stem eller trykke HER. Dere er hjertelig velkommne til å abonnere på kanalen min HER også.
 
/ Hvis du ønsker å stemme flere ganger kan du både logge deg inn med facebook, youtube og instagram!
 
blogges
6 kommentarer
    1. Kjempe bra video. hehe nei jeg gjør ingen av delene du sa hehe jeg bruker sjeldent sminke så, og får ikke å abdomener på noe sånt som vi får i posten;-(
      men kjempe bra video. Jeg stemte på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg