BY ANE KARINE

heihei. Ser dere noe nytt med bloggen? Jeg har fått nytt deisgn. Men ikke på mobil deisgnet det er det samme gamle. Hvis dere er på pc/mac så ser dere det nye designet og det er laget av Ane Karine. Hun er super dyktig, og flink. Jeg er sååå fornøyd med det nye designet mitt, virkelig! Hun lager alltid mine design, og jeg får bestemme de helt selv og Ane lager de akkurat slik jeg ønsker dem. Dere burde absolutt sjekke ut bloggen hennes for mye tips om dette, og mye annet også. Jeg leser bloggen hennes ofte, og liker den veldig godt.

Hun har godt innhold, og blogger om mye forskjellig. Hun har også en utrolig fin instagram som dere finner HER. Hun legger ut utrolig mye forskjellig, og har godt innhold der også. Hun fortjener så mye mer, og hun er rå! Ane er utrolig snill, og en kjekk jente så det er en blogger dere absolutt brude sjekke ut! Tror de fleste som leser min blogg ville likt hennes også godt.

noen bilder fra hennes blogg/instagram

Leser du bloggen til Ane Karine?

blogges

10 kommentarer
    1. Ååå tusen takk for så fin omtale, Therese! <3 Så utrolig godt å høre at du ble fornøyd, og kan med glede lage et mobildesign også hvis du ønsker et nytt 🙂
      Håper du får ei fin uke <3

    2. Synes det er sykt de som klarer å lage design. jeg har prøvd det er jeg ikke god på! Jeg får holde meg til andre ting jeg kan, Jenta og du var også veldig pene og sååå unge daaa! Min datter er 11, ikke mange årene til hun ser ut som dere <3 Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg