EVERYTHING BLACK AND WHITE

Hva syns dere? Jeg digger denne outfiten, og jeg har fåt helt dilla på svart nå fortiden. Jeg virkelig bare elsker svart, og når det kommer til matt svart wow bare wow. Men dere DET ER PÅSKEFERIE!! yey. Det er endelig fri, og jeg kan slå ut håre. Dette blir en hektisk påske for min del siden har en del “prosjekter” som jeg skal styre på med. Jeg er blitt promotør for The Main Level sin konsert i Stavanger så skal til Haugesund Sentrum mandag, tirsdag, onsdag og kanskje i morgen for å dele ut flyers/promotere og spille musikk! Vi skal også kanskje møte opp ha en slags stand på ulike sentrer om vi får tillatelse. Dere må gjerne dukke opp!

Dere må også sjekke ut The Main Level sin konsert i stavanger 1. April (support Daniel Owen) og dere får kjøpt billet HER, og bruk merknad “Therese Sørenes & Frida Osland Hjorth”! Veldig viktig at dere har med oss som merknad, takk ♥ Jeg ska selv på konserten, og hadde vært så gøy å møte noen av dere der! Konsertene til The Main Level er en utrolig opplevelse, og kan virkelig anbefales på det sterkse og det sier jeg ikke bare fordi jeg er en stor fan. Men mange av mine venninner som ikke er litt fan en gang har virkelig digget de konsertene som jeg har tatt de med på! Så sjekk ut konserten deres HER men husk å bruk merknaden “Therese Sørenes & Frida Osland Hjorth”

Jakke / Bikbok

Genser / Shein

Bukse / Pull & bear

Sko / Adidas

Solbriller / Ebay

Jeg skal også til Kristiandsand i påskeferien, og der skal jeg besøke familie, dra på sørlandsentere, dyreparken eller badeland spørs litt hva vi ønsker og kanskje Danmark det spørs. Men jeg tror dette blir en utrolig fin påske uansett hva jeg finner på! Deilig med fri fra skolen altså!

Hva skal du i påsken?

blogges
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg