DETTE VISTE DU IKKE OM MEG #1

MATMONSTER – Ja. Du leste riktig. Jeg spiser så utrolig mye hele tiden føler jeg, og jeg virkelig bare elsker mat!! Men jeg er en veldig kresen person når det kommer til mat så du kan ikke bare servere meg hva som heslt. 

FØLSOM – Jeg er en utrolig følsom person når det kommer til mine følelser, og jeg kan lett felle noen tårer!

MUSIKK – Jeg hører på musikk hele tiden, og jeg har sikkert sprengt tusen ørepropper fordi jeg har det så høyt og vennene mine klager på at jeg har det alt for høyt når de hører sammen med meg i øreproppene. haha!

STALKER – Kun jeg som digger å stalke folk på sosiale medier? haha! Jeg syns spesielt det er morsomt å stalke kjekke gutter det kjenner sikkert mange jenter seg igjen i. Men du finner jo så mye ut om en person av å bare søke den opp, og det er nesten helt sykt hvor mye du finner.

DULT – Med en gang jeg kommer inn døra her hjemme så setter jeg håret opp i en dult helt til jeg skal noe annet! Jeg syns det er så herligt å kunne ta håret vekk fra ansiktet av og til.

ROTETE – heh heh. Jeg er utrolig rotete, og hater å rydde! Spesielt når det kommer til rommet mitt så tar det år før det blir fint igjen. Jeg elsker følelsen når det er helt strøkent men hater å rydde. Jeg roter også ganske fort så ..

PEPSI MAX – Jeg er et pepsi max menneske ferdig med saken ikke kom med noe cola her.

ÆRLIG & SNILL – Blir du godt kjent med meg så finner du lett ut at jeg er utrolig ærlig, og snilt menneske og sier alltid det JEG mener. 

NATTMENNESKE – Jeg er så utroolig mye mer “aktiv” og effektiv på kvelden enn på dagen, og det burde jeg virkelig få gjort noe med. Jeg skriver så mye lettere blogginnlegg på kvelden enn på dagen.

Ønsker dere flere slike innlegg?

blogges popcornlovers

16 kommentarer

Siste innlegg