LENGE SIDEN SIST

For en herlig dag vi har hatt i Dyreparken i dag! Det var utroilig lenge siden sist jeg har vært i dyreparken så det var gøy å komme tilbake. Jeg tror det er fire år siden sist. Det var stårlende sol, og det ble faktisk varmt etter hvert. Det var så mange koselige dyr å se på, og mange kjekkere karuseller blandt annet sleggen tror jeg den heter. Jeg og Carolinge tok den omrent tre ganger, og vi ble ikke lei av den med det første!

Alle sammen tok tømmer renna før vi tok turen til morfar igjen. ​​​​​​​Jeg syns vloggen fra denne dagen ble veldig koselig, og dere kan glede dere til å se den! Vi var i dyreparken fra tidelig om morgenen og helt til de stegnte parken, og når vi kom frem til morfar så slappet vi litt av før vi fikk servert biff og pommes frites her. wow så godt det var med mat når vi spiste hehe! Jeg var utrolig sulten etter en lang dag. Resten av kvelden blir det nok serie, og Idol! kooos ♥

Fått meg en ny kompis/venninne? hehe.

herlige Caroline ♥

Vi klatret også i en slags løype, var ikke det vanskeligeste men gøy var det!

åå kun jeg som kunne godt hatt en slik ape til kjæledyr! De er så utrolig søte, herregud.

Fotogen sjiraffen var da.

#pommesfriteslover

Har du noen gang vært i Dyreparken? Når var sist du var i Dyreparken?

blogges

16 kommentarer

Siste innlegg