BLACK V CHROP TOP

sponset – av Shein.com

Litt før jeg reiste avgårde til Kristiansand så mottok jeg denne toppen fra Shein.com og denne minnet meg veldig mye om sommeren siden det er en typisk chrop top til sommeren syns jeg. Den var utrolig utrolig fin! Men dessverre var den for stor for meg, og skulle virkelig ønsket den passet siden wow så fin den var og sikkert veldig behagelig å gå med. Jeg ga den videre til min store søster siden var ganske sikker på den ville passe hun bra! 

Jeg fikk den fra Shein.com som jeg har sagt, og de har veldig mye annet fint også som dere burde absolutt sjekke ut. Jeg har blogget om de flere ganger, veldig mange ganger hehe! Dere vet godt at jeg liker den siden utrolig godt. Dere finner denne super søte chrop toppen HER.

Hva syns du om toppen? Har du noe fra Shein?

blogges

9 kommentarer
    1. Nei, jeg har ikke noe fra Shein. Skulle ønske det da siden du har jo så mange fine plagg derfra:)
      Stå på videre, du er så flink med det du gjør<3

    2. Jeg syns toppen var kjempe fine, og nei jeg har ingen ting fra shein;-( pleier ikke handle noe på nette da i så fall så bestiller jeg deksler enten fra ebay eller fra caseapp som du anbefalte for oss;-)

    3. Hei! Vi har nominert deg til “Liebster Award” 🙂 Les innlegget på bloggen vår for å finne ut hva du skal gjøre ^^
      Ha en fin dag <3
      Mvh Emilie og Camilla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg